Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Hoe hoog zijn je biscuits geworden? Ze lijken namelijk erg laag, dat is jammer. En gebruik je kant en klare mix voor biscuit?
zonnepaardje schreef:Rinske schreef:Hoe hoog zijn je biscuits geworden? Ze lijken namelijk erg laag, dat is jammer. En gebruik je kant en klare mix voor biscuit?
Dat klopt, de maximum hoogte is een centimeter of 4-5 (in het midden van de biscuit)
Ik heb voor het eerst een kant en klare mix gebruikt van de aveve...
Ik dacht dat de vormen vol genoeg zaten en dat ze goed zouden rijzen, maar dat hebben ze dus niet gedaan![]()
Ik vond het nogal op ufo's lijken, enkel het midden van het beslag kwam omhoog...
Gelukkig was de smaak erg goed
Het is wel lastig dat ik niet weet hoeveel mix ik er voor moet gebruiken, het is anders dan die van funcakes.
Rinske schreef:zonnepaardje schreef:Dat klopt, de maximum hoogte is een centimeter of 4-5 (in het midden van de biscuit)
Ik heb voor het eerst een kant en klare mix gebruikt van de aveve...
Ik dacht dat de vormen vol genoeg zaten en dat ze goed zouden rijzen, maar dat hebben ze dus niet gedaan![]()
Ik vond het nogal op ufo's lijken, enkel het midden van het beslag kwam omhoog...
Gelukkig was de smaak erg goed
Het is wel lastig dat ik niet weet hoeveel mix ik er voor moet gebruiken, het is anders dan die van funcakes.
Hoe lang heb je gemixt? Ik mix altijd 20 minuten, dat is veel beter dan de 8 minuten die op de verpakkingen staat. Nu rijzen mijn taarten ook beter.