Ik wil dit graag maken om maandag aan iemand te geven, maar ik had een vraag. Ik heb zondag geen tijd dus wil ik hem zaterdag maken. Zou hij goed blijven in de koelkast tot maandag of zal ik hem voor één dag in de vriezer doen?
Debbie
Geplaatst: 17-09-13 15:32
Hij blijft zeker wel een week lekker Ik snij die van mij altijd in stukjes en doe ze dan in een plastic bakje (luchtdicht) en bewaar ze buiten de koelkast. Na een week wordt de bodem iets droog maar is ie nog steeds lekker
Als je hem in de koelkast bewaard, zorg er dan wel voor dat je hem er op tijd uithaalt! Anders is ie echt niet eetbaar.
Ik heb het gister voor de 2e keer gemaakt, de eerste keer was hij heel erg goed gelukt, deze keer is hij opzich wel goed gelukt (hij is net zo lekker), maar mijn koekbodem kruimelt echt ontzettend, valt zegmaar uit elkaar.. Ik heb geen idee wat ik anders heb gedaan dan de vorige keer. Iemand een idee hoe dit kan?
Aaaaaaaaaaaaaarchhhhh steeds als ik het nét aan het vergeten ben, komt dit topic tóch weer tevoorschijn JOUW schuld Denise als ik hem nu weer ga maken!
Ik ben ook fan! Maak hem regelmatig. De site waar ik mijn recept afhaalde (Yummyinmytummy) is alleen opgeheven. Het recept uit de opening gebruik ik niet.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar het recept wat jij gebruikt
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 14-02-15 10:10
Het recept uit de openingspost is toch van yummyinmytummy?? De foto's verwijzen daar wel heen in elk geval.... Bijzonder jammer trouwens dat die site weg is, wel beter voor de lijn.
Ik was van plan hem dit weekend te maken, maar kom tijd te kort om elke laag voldoende af te laten koelen. Dus helaas.