Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Mijn moeder heeft er nog 1 liggen had zin in chocola en ze zegt heb nog een chocolade ei voor je Dus ik dacht surprise ei Maar nee een milka ei Wie had dat gedacht in de winter een milka ei Had er een voor moederdag gegeven (in een snoepboeketje)
Jij bent wel gemeen corientjuhh, ons allemaal lekker komen maken dat jij nog een ei hebt, en de rest van ons moet wachten tot Pasen tot ze er weer zijn
Pfffieiw ik zie dit topic weer wat mij herinnert aan mijn gekochte doosje van de zomer... Waarvan ik er 1 heb opgegeten en er nog 3 op het aquarium staan te smelten :p dus voor de liefhebbers :p
hij smaakte trouwens wel wat oud Dat creme was beetje hard geworden xD Kan me nog herinneren dat dat toch echt wel wat zachter was maar al met al smaakte hij prima
Ik ga dit jaar in Oostenrijk flink inslaan denk ik
Kim90
Geplaatst: 25-11-11 12:43
IK WAS DIE EIEREN NET VERGETEN,,, grrrr ze zijn zo lekker...
Anoniem
Geplaatst: 21-01-12 18:18
Aangezien het half januari is zullen eerdaags de paaseieren wel weer in de winkel liggen en hopelijk dus ook deze! Ik kijk iedere keer dat ik in de kruidvat ben of ik ze zie, maar ik heb ze nog niet gespot. Iemand anders misschien al wel?
Aah door dit topic heb ik er weer zin in Iemand die bij de kruidvat werkt en weet wanneer ze weer komen ?
Tjinta
Geplaatst: 23-01-12 23:05
Haha ik heb gisteren nog aan jullie gedacht... Zag ze hier in de supermarkt te koop en dacht mmmm daar was toch een topic over op bokt. Grappig genoeg vind ik vandaag ineens het topic.
Hier (in Duitsland bij de Famila) zijn ze dus te koop.
Rider01
Geplaatst: 23-01-12 23:07
oh jee, de gekte begint weer.. Ik heb de doosjes nog van vorig jaar