Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LetsgoKelly schreef:Nou hier even snel mijn barbie taart die ik voor mijn oma heb gemaakt!
http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... G_0222.jpg
Liezel1 schreef:LetsgoKelly schreef:Nou hier even snel mijn barbie taart die ik voor mijn oma heb gemaakt!
http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... G_0222.jpg
Hoe heb jij die bloemen in die vorm gekregen?
Ashleey_ schreef:Mayo schreef:Mix je met de hand of met een standaard+kom? Welke snelheden? Heeft je oven ook een stand onder/bovenwarmte?
Eerste keer met de hand, en tweede keer met standaard![]()
Heteluchtoven blaast de lucht toch de hele oven door? * Mijn vader knikt instemmend..
ik snap het ook niet meer hoor! Maar ze worden gewoon niet zo hoog.. of moet ik volgende keer van alles meer gebruiken?
Diana_Mabel schreef:Las iets over cupcakes met botercreme, is dat geschikt voor cupcakes voor kinderen?vinden die dat lekker?of kan ik beter fondant nemen?
Vind het nooit zo strak worden met fondant/marsepein zie nog zoveel cake langs de randjes.
Ben ook wel een beetje trots ook al was hij wat bobbelig en was de plek waar de barbie erin ging niet zo mooi 
Mayo schreef:Zat me gisteren ineens te bedenken, jij kwam met een beschrijving van 8 minuten mixen en 2 minuten laagste stand. Maak je soms chocoladebiscuit?
Maar die beschrijving staat op de Funcakes biscuit mix! 

LetsgoKelly schreef:bonblocmouse en vanillecreme (van botercreme mix met vanille essence)
Die heb ik gemaakt en meteen gebruikt dus niet meer in de koeling gedaan.
Hoe lang ongeveer? Ashleey_ schreef:* Even het pak erbij halen..... (heb een 25 cm vorm)
(25 cm aangehouden)
330 gram mix
5 eieren op kamertemperatuur
33 ml water
De eerste keer heb ik het mixen aangehouden van het pak (8 min op hoogste stand, 2 min lage stand)
En laatste keer heb ik dit gevolgd (26 cm aangehouden);
340 gram mix
260 gram eieren
35 ml water
En toen 10 min gemixt, en nog 2 min op lage stand
Edit; Heb verder een grote heteluchtoven.. en heb daarvoor aangehouden; 40 minuten op 175 graden en dan nog 10 min voorverwarmd