Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Venthe schreef:Ell_en, aan mijn hoofdmaaltijden ga ik niets veranderen want die zijn altijd zo dan zit ik vol. Ik wil nog best wat bij mijn tussendoortjes nemen. Maar ik vanavond ook een verjaardag waar ik net achter kom en dan gaan we bqq-en en er zullen vast genoeg lekkere dingen zijn..
Tris_Amo schreef:Hallo iedereen!
Ik heb vol spanning een paar pagina's gelezen en ik dacht dat het misschien leuk zou zijn om mee te doen in dit topic!
Ik ben Michelle, ik ben 18 jaar, ik weeg nu 66 kilo, en ben 1.63.
Ik heb dus geen overgewicht maar ik heb altijd 58 kilo gewogen,
Al die tijd heb ik een 'buikje' gehad (babyvet) en dat is nu afgelopen! *hoop ik*
Ik ben, wegens de verkoop van mijn paard, niet meer gaan bewegen en
daardoor is mijn gewicht opeens naar de 69 gesprongen..
Ik ben nu d.m.v. het ziekenhuisdieet (5 dagen) en meer bewegen dus 3 kilo afgevallen
en ben van plan om naar de 56 kilo te gaan.. Of in ieder geval een 'strak' buikje.
Mijn billen wil ik liever niet kwijthihi!
Mijn planning is dus om mijn buik&benen&armen te verminderen maar ik wil absoluut niet
vermageren; ik wil niet dún worden.
Ik ga nu door d.m.v. meer bewegen en gezonde maaltijden.. Het maakt mij niet uit hoe lang
het duurt voordat ik op mijn streefgewicht zit, als het maar goed en gezond gaat en er geen
'jojo effect' optreedt.
Zo heel verhaal haha, ik hoop dat jullie zo een beetje inzicht hebben in mij!
Groetjessss
SannevdM schreef:katiavl schreef:Schaam
Normaal is hij altijd proper, maar als ik stress krijgt word hij in één dag zo.![]()
En goed dat je opgeruimd ben, want zelf vind ik rommelige kamer niks
![]()
Het is maar waar je op let natuurlijk.![]()
![]()
Ik kan niet rustig zitten hoor, als mijn kamer een zootje is. Weer extreem.![]()
EVAAA! Ik wacht nog op een verslag...Ennem, heb je, je eigen vraag al kunnen beantwoorden?