Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er zat ook een stukje uit een folder bij met een reclame van Tele2 en op het kaartje had "mama" geschreven dat dat abonnement misschien wat voor hem/haar was, zodat hij/zij wat vaker kon bellen. Ik heb net een nieuw abonnement en mijn moeder en ik bellen al veel teveel 
morgen maar een brooddagje...

Ben echt doodop, snap niet waarom ik zo slecht slaap op dit moment. 
Tsja, spinazie en tartaar, ligt avondeten dus. Maar er komt vast nog wel iets bij want vandaag is Gronings ontzet, al ga ik er zo maar een uurtje naar toe. 
Trouwens, een dagje rond de 1000kcal vind ik niet erg, maar ik zit nu al de hele week rond die grens. 
.
Divoza is eigenlijk altijd open.

van dat hele dag achter de pc zitten. vanavond even lekker een buitenrit maken, lekker uitwaaien
heb er nu al zin in! 
De rest is om te huilen haha Engels versta ik dan nog redelijk, maar spreken haha
Moet zeggen dat ik altijd en 4-en had voor mn engels (en lager zelfs ook wel)... maar ja misschien een goede gelegenheid om mn engels op te krikken
Maar ja is nog wel ver weg en tussendoor oppassen tot die tijd, heb ik eigenlijk niet zoveel tijd voor. En weet niet of ik dan vrij kan krijgen bij de gezinnen waar ik nu werk enz... Moet er nog eerst even goed over denken...