Riëtte schreef:Was er ook weer! In 55 min dik 8km gelopen, en heb ik voor de opern brug moeten wachten en staan dribbelen voor een stoplicht. Valt mij 100% mee. Niet naar mijn vader gelopen (bedacht me dat hij vandaag weg was), maar naar een park bij hem in de buurt. Daar een koekje gegeten, wat gedronken en even gespeeld met de kleuters. Vervolgens weer lopend naar huis, ca 1 uur, 3 kwartier.
Net met zijn allen onder de douche geweest, hond incluus, de laatste had lekker door de blubber gesjouwd. Nu broodje eten, dan 2 uur time-out en daarna weer werken!
@Wilke: welkom! Wat heb je als doel? Afvallen (hoeveel?) of strakker worden (hoe?)?
Hmm wil graag afvallen ( 10 kilo zou niet verkeerd zijn) en vooral strakker worden! Voel me nu niet prettig met me lijf hoe het nu is! Ik ben al minder gaan eten, vooral niet meer snoepen! En rijd nu 3 paarden dus dat heeft ook een voordeel. Rijd nu sins 2 weken 3 paarden en ben in een week erdoor 2 kilo afgevallen, lekker dus!
Ik vind het vooral moeilijk dat als ik ben afgevallen en er even een tijdje niets meer afgaat om dan vol te houden!