Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bokjebok

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:05

ja ik heb er heel veel op al vanaf 8 uur heb ik al 3 asprintjes op want ik heb het gevoel dat ik half dood ga man pfff doet pijn hoor!!
ik had ook jongen meoten worden die hebben et zo makkelijk

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:07

Hahaha achja
Ik vind het ergste altijd dat ik me deze week helemaal volvreet, kan gewoon niet stoppen, ik heb dan zooooo veel behoefte aan zoetigheid

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:08

ja ik ook en dan heb ik trek in ''iets'' en dan denk ik dat het drop is eet ik zoon heel rolletje op
dan bleek het de drop niet te zijn dan eet ik maar weer een zakchips op
en dat gaat zo de hele dag door

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:09

VanillaQueen schreef:
Straks weer hardlopen, buiten mijn hond nog iemand gevonden die mee wilt, muahahaha

Humpf ik wilde eigenlijk ook gaan hardlopen maar als ik hier naar de lucht kijk denk ik niet dat het hem wordt .
Daarbij heb ik ook echt énorme spierpijn van dinsdag, kan me niet wenden of keren en morgen moet ik weer

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:19

Jeetje als je niet beter zou weten zou je denken dat het twee andere meisjes zijn Ook qua haar enzo

Nouja, we hebben wel hetzelfde probleem...gister kwam ik een map tegen vol foto's uit 2004. Ik zat echt he-le-maal flabbergasted ernaar te kijken, wat had ik een enorm vette kop. Echt niet leuk om terug te zien...ik vind dat mijn hoofd nog wel iets smaller mag maar toen....ik leek wel zo'n typische Amerikaanse tiener
En die ga ik hier niet neerzetten...mijn nu-hoofd laat ik nog wel een keer zien als ik weer internet op mn eigen pc'tje heb

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:19

Hee en nu zijn ze weg

fourth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:22

Hmm wat staat dat daar krom, ik bedoelde met hetzelfde probleem van het geslonken hoofd en de blubberbuik

Ilse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:30

VanillaQueen schreef:
Hee en nu zijn ze weg

Haha ja de upload kapte ermee dus heb ze maar helemaal verwijderd .

Maar echt he? Waarom die hoofden wel en de rest niet?

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:33

Woow idd een heel groot verschil, ik heb ze ook nog net gezien
Op die onderste foto leek je wel op Hillary Duff zeg

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:35

Waar zie jij foto's dan?
*edit, Ilse ik wil ze ook zien!

Ik ga vanaf vandaag Sonja Bakker proberen te volgen (de dagen, savonds niet). Alleen we hebben niet altijd alles in huis dus moet beetje creatief zijn en iets verzinnen wat erop lijkt.
Mijn dag:
O: glas goedemorgen ontbijtdrink, appel.
T:- (heb net ontbeten)
L: cup a soup, volkorenbroodje met pindakaas
T: plakje ontbijtkoek (wat we dus niet hebben, wordt misschien wel 2 cracottes dan)
D: we gaan uiteten vandaag geloof ik.

fourth

!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 11:39

Ilse schreef:
VanillaQueen schreef:
Hee en nu zijn ze weg

Haha ja de upload kapte ermee dus heb ze maar helemaal verwijderd .

Maar echt he? Waarom die hoofden wel en de rest niet?

Ik zou ook echt niet weten wat ik er nog meer voor zou kunnen doen, jij ook niet denk ik....blll frustrerend.
Ik kan me er niet bij neerleggen ook!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:50

Ik ben ook nu wel erg benieuwd naar die foto's

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:55

Hmz *is ook te laat. fotos Ilse!!

Mijn dagje vandaag:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: twee mandarijntjes
L: twee geroosterde boterhammen met linesse naturel en plakjes tomaat en een beschuitje met jam
T: ?
D: ?

Straks paardrijden (les).

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:03

Mijn dag:

o: 2 volkorenboterhammen met boter en appel + glas jus
t: -
l: grote bak yoghurt met muesli en stukjes appel

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:21

Mijn dag:

O: 200ml melk met 3 scheppen cornflakes en wat zoetstof + 1 bruine boterham met filet americain
T: knackebrod met hagelslag + 2 mentos
L: Bruine boterham met filet americain, een liga fruitkick en een beker melk
T: meloen
A: hongaarse goulash
T: meloen + bakje vla

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:36

Hightea wordt blijkbaar iets later dus heb maar een bakje Optimel vla genomen om de tijd te overbruggen want na 2en lunchen wordt me iets te laat

Ilse schreef:
O: 2 volkorenboterhammen, 1 met appelstroop, 1 met kipfilet, plakje suikervrije ontbijtkoek en 3 aardbeitjes
T: Appel met wat kaneel
L: Bakje Optimel chocovla + 4 aarbeitjes en zometeen hightea
T: Hightea
D: Nog niet bekend

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:43

O: 2 maisboterhammen/cappuccino
T: glas optimel
L: 2 knäckebröt, koniginnesoepje, boterham met hagelslag
T: Fruit
A: - geen idee.

Pfft net weer ff hardgelopen, nja meer een combi van snelwandelen, hakkenbillen oid en van die rare springoefeningen :p
Ik ben echt kapooot
Laatst bijgewerkt door fourth op 25-05-06 13:46, in het totaal 1 keer bewerkt

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:46

Ik heb vandaag even een kleine dip (gister examen verknald, gisteravond pas laat wat gegeten (vriend zou gezond gaan koken ) uiteindelijk om 10 uur een maar turkse pizza gehaald ) en vanacht geen oog dichtgedaan omdat ik lig te piekeren over mijn examens enzo.....

Ik merk dat altijd overdag meteen aan mijn eetgedrag
O (vanmorgen om 5 uur): 6 biscuitjes in de thee gedoopt
T: ontbijt om 9 uur: 2 boterhammen + ontbijtkoek
L: 2 boterhammen, 2 krackers met hagelslag, kwart meloen
T: schaaltje salade

Ik ben nu eerlijk gezegd een klein beetje misselijk
Laatst bijgewerkt door jarrah op 25-05-06 13:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Pava

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:47

Ik heb het nog nooit kunnen opbrengen, hardlopen. Erg knap hoor! Ik vind de crosstrainer zwaar genoeg Dat ga ik nog wel even doen vandaag, 30 minuutjes crosstrainen.

Mijn lunch vandaag bestond uit twee eierkoeken en een tosti van bruin brood, coppa di parma ham en 30+ kaas.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:49

Ja ik moet ook hard weer gaan hardlopen, maar met al dat gedoe van die examens komt er gewoon niks van.....echt balen!

Pava

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:50

orri schreef:
Ze zijn overigens jarig morgen, dus dat wordt de fout in gaan bij het avond eten (ze willen zo graag Burger King en ik ga er echt maar eens a 2x in het jaar met ze heen) en zaterdagochtend wegen op de sportschool lekkere timing

Je moet er wat voor over hebben hoor. Van Burger King worden ze natuurlijk heel gelukkig en dat is ook wat waard toch? Ik kan wel zeggen probeer je in te houden, maar dat zou mij niet lukken. Veel succes met het wegen dan maar, misschien valt de schade wel mee.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 13:51

Pava schreef:
Ik heb het nog nooit kunnen opbrengen, hardlopen. Erg knap hoor! Ik vind de crosstrainer zwaar genoeg Dat ga ik nog wel even doen vandaag, 30 minuutjes crosstrainen.

Mijn lunch vandaag bestond uit twee eierkoeken en een tosti van bruin brood, coppa di parma ham en 30+ kaas.

Stel je er niets bij voor, ik denk dat ik het echte hardlopen nog niet eens tien minuten heb gedaan vandaag
Vrees ook dat het typisch zo'n ding is wat ik vier doe en daarna nooit meer

Crosstrainer is echt heerlijk sporten! Je hoeft het niet helemaal zelf te doen, maar toch is het behoorlijk intensief...volgens mij is het ook iets beter voor je gewrichten dan hardlopen [dat doe ik dan ook maar niet op de straat]

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:07

Mijn dag:

O: 3 broodvervangende crackers met hageslag
L: 2 boterhammen met boterhammenworst + pakje droge crackers
T: mueslireep
A: lasagna
T: bakje kersen o.i.d.

Jamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 14:57

Ilse doe nou die foto's ff opnieuw uploaden

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 15:14

Heb er denk ik over heen gelezen, wat voor foto;s?

ik heb vandaag mn callorietjes wel weer verbrand pff
we hadden vanmorge dauwtrappen op de manege zoals elk jaar en zoals elk jaar ben ik de begeleiding. van 6 tot 8 was de eerste rit en van half 9 tot 11 de 2e. deze moest eigenlijk ook 2 uur zijn maar moest onderweg nog kindjes rapen. Ik rij altijd in 3 kwartier naar de zandverstuiving toe, groot zand opervlakte, met de kids stap ik daar alleen (alleen de goede ruitertjes rijden ook mee) eerste uur ging perfect, 2e uur had de helft van de zandverstuiving gehad 1 paard achteraan draaft een paar passen slaan er 2 op hol, ik had de rest nog achter me maarja op zo'n groot oppervlakte kunnen ze alle kanten op dus alle paarden en pony's aan de kletter (7 stuks) toen ben ik er in volle vaart maar achter aan gescheurt 2 waren er onder weg afgevallen en stonden gelijk weer op dus ben verder gereden, 1 was ik er kwijt een volwasse vrouw op een paard en ben achter het groepje van 4 aan geraced, heb ze ingehaalt, de voorste vast gepakt en gestopt en toen stopte de rest gelukkig ook weer. Vrouw bleek er nog op te zitten dat paard was het bos in gerent achter een pony aan waar 1 van die meiden afgevallen was, ze had m gelukkig kunnen stoppen en kwam toen terug stappen. Jeetje ik schrok me kapot, zag al die kindjes voor me uit gaan in volle ren galop moest echt rustig blijven om na te denken wat ik het beste kon doen. 1 meisje had zich bezeert, pony was op der heup gaan staan/getrapt en had dus een beste blauwe plek de rest was alleen geschrokken ze stonden er allemaal binnen een notime naast want ze vonden het dood eng, 1 pony was al terug onder weg naar de manege 3 kwartier terug in galop waarschijnlijk 15 min ofzo eerst een heel stuk met ze alle met die beeste aan de hand terug gelopen denk een half uur en 1 voor 1 durfde ze er weer op en zijn we terug gestapt.
daarna omdat 1 meisje niet mee kon omdat ik een pony kreupel had nog een uurtje met dat meisje gereden dus kwam om 12 uur eindelijk van mn paard af.

jeetje als ik er nu aan terug denk gaat mn hart weer sneller kloppen, was blij dat ik mn trouwe voor rij paardje voorop had, die is het snelst kan ik met 1 hand sturen en iedereen mee inhalen, als dat niet gelukt was vraag ik me af waar ze gestopt zouden zijn.

maarja met al dat lopen en zo lang rijden zijn er wel een hoop callorien verbrand