oh ja das wel minder dan...ff langsgaan ook geen optie ofzo, of zn huisnr bellen?
weet jij veel of er wat gebeurt is Zou het niet direct zien als iets negatiefs voor je relatie ofzo, er gaan ook dagen voorbij dat ik Niels nauwelijks spreek hoor, af en toe een mailtje en that's it. Als er wat is, dan hoor ik het en anders hoef ik me geen zorgen te maken
nou, ik weet niet of hij thuis is, en het is niet echt om de hoek (Half uur met de scoot) .. En hij is super druk met de verbouwing enz.. En dan vergeet hij mij dus een beetje..
Heb een stuk taart Gekregen als beloning omdat ik iets voor iemand geregeld heb. KOn het natuurlijk niet weigeren, hij was er speciaal voor naar de bakker gegaan
Oh nou dan zou ik me er al helemaal niet druk om maken, je weet waar ie is en je weet hoe het komt, dat ie druk is dan lekker laten gaan, je hoort m vanzelf wel weer
Lekker Saskia, die kan je idd niet weigeren
Moet nog best hoop dingetjes doen uiteindelijk maar goed, lekker doorbikkelen, kom er vanzelf
Arjan belt mij veel te vaak Kan ook lastig zijn hoor Heb nu gezegd dat hij absoluut niet meer mag bellen als ik aan het werk ben. Of hij moet een telefoonnummer nodig hebben ofzo maar anders echt niet.
Ik ga er woensdag heen Angelique Kan ze even mn nagels bekijken (of nja, wat ik aan nagels heb ) en even kijken wat het beste zou kunnen zijn. Ben wel benieuwd! Ze doet het iig voor betaalbaar prijsje 45 euro om te zetten, 20 euro opvullen
dat is een nette prijs. heb je eerder werk van haar gezien? dat is wel belangrijk namelijk. en zet ze de eerste keer lekker kort; net niet over je vingertop heen. anders knal je overal tegenaan en dat doet heul veul pijn!