ik ga zo weer richting trein! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga zo weer richting trein!
Beetje jammer, want ik heb nu zo een proefwerk. 
)
en deze morgend was het 50.2kg
Heel de week al goed en gezond gegeten! Gisteravond 4 van die kleine chocokoekjes op en dat was het eerste 'ongezonde' wat ik at deze week en het was weekend dus 
)
volgens mij moet ik trouwens ook radio kunnen luisteren op mijn mp3 speler, zou wel handig zijn want ik zit van 7:15 tot 9:00 in de trein 's ochtends
) anders was mijn optie al om het via internet te luisteren...
) Gisteren nog lekker salsa gedanst de hele avond, maar beetje te weinig gegeten vond ik zelf, vandaar vandaag twee keer warm eten. Heb geen zin om te gaan jojo-en nu het ineens zo snel gaat!

dorp in voor kadootje voor mijn moeder
Tha_Niekje schreef:Klinkt goed LA, maar vergeet niet dat je spieren ook rust nodig hebben hea
Annetje schreef:mocca: heel erg vervelend allemaal. ik hoop voor je dat het zichzelf een beetje oplost en de eigenaar wat schappelijker wordt.
mirriej: heel erg veel beterschap. Hoe kwam het dat je getrapt werd?
Ik kom tot nu toe uit op 1700kcal vandaag. Beweging is nog maar 1500 oid, maar ga zo nog paardrijden en de dag is nog niet om, dus dat komt vast ook wel goed.
na gister alleen soep te hebben gehad. Tha_Niekje schreef:Oh, dat is ook niet lang LJ, vanwaar zo kort??

) 
Sizzy schreef:20 augustus? Dat is vroeg, komt dat in de knel met je vakantie? Is dat geen introductieweek of zo die je makkelijk kunt overslaan?
Sizzy schreef:20 augustus? Dat is vroeg, komt dat in de knel met je vakantie? Is dat geen introductieweek of zo die je makkelijk kunt overslaan?