Heb een kant en klaar maaltijdje gegeten vanavond. Pasta, met kip, courgette nog wat andere groentes en pesto. Heerlijk was het Moest marslopen met de muziek vanavond en dat is eigenlijk best wel zwaar Dus heb mijn beweging ook weer gehad. Zometeen nog even oefeningen voor de tv
Hahah vriendlief staat te zingen in de douche, zo schattig
Ja vers maken is natuurlijk veel lekkerder maar daar had ik echt even de tijd niet voor omdat ik al weer erg vroeg op de muziek moest zijn, dus heb ik het maar kant en klaar gegeten. Was echt heel goed te doen.
Maar ik heb nu ook honger, wat zou ik nu nog kunnen eten, wil eigenlijk niet mer honger gaan slapen.
Mijn afdeling is geschrapt en gezien onze firma elke voorbije maand al netjes 14 personen ontslaat (zo blijven ze onder het collectief ontslag uit ...) ... GODVERSEKLOJO Ik heb geen enkele negatieve commentaar gehad, ik ben 95% billable geweest, ... Ik heb collega's die er echt een stuk minder positief voorstaan maar die hebben natuurlijk wel een afdeling
Nu ja godzijdank ben ik al een paar weken aan het solliciteren omdat ik er eigenlijk diep ongelukkig was, geen enkele belofte die nagekomen is e.d. ... Dus het zal wel geen drama zijn op termijn. Tijdelijke vervangjob staat klaar alsik wil oon incl. auto e.d. dus allé ja ... We'll be owkeej i hope ...
Happy Bday katia!
(da is voor mij nog t ergste maandag ben ik jarig ... happy bday to me)
Hmm als ik binnenkort even niet meer reageer overdag is omdat dan het topic geblokkeerd wordt door het leuke gepraat van gister pagina 418 kan ik al niet meer openen
Gefeliciteerd met je verjaardag Katia!
En wat naar van je ontslag, Belsje!
Vandaag maar even hard aan het verbeteren van scriptie!
Heb trouwens 3 juni een afspraak voor mn nagels, even kijken hoe en wat
dankje, zit nu op school was heel dom geweest en besefte niet dat ik laatste scores van een iq test door de computer moest laten berekenen. en was vergeten dat dit 15 minuten in beslag nam en geen 3 uur
Panikeren voor niks
Ben benieuwd naar men cadeautje, ga misschien panos even binnen en iets lekker kopen voor mezelf.
ItsMe2
Geplaatst: 29-05-09 09:36
Katia: Gefeliciteerd met je verjaardag
@ Ingrid: Hoezo kun je pagina niet meer openen dan??
Hmm dit is misschien nog iets te streng, dacht dat ik nogal moest compenseren voor het croissantje van vanmorgen Maar dit zijn 21 punten, heb er nog 4 over en ga vanavond ook nog spinnen dus dan eet ik gewoon nog een extra boterham als ik nog trek heb
ItsMe2
Geplaatst: 29-05-09 10:01
xingridx schreef:
haha ja zo heb ik er ook nog 1, maar daar gebruiken we er codewoorden voor, dan pakt de firewall ze niet namelijk