[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anjatjeuh

Re: [HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:14

denice schreef:
Ja, zaterdag gaat ze mee! Ik rijd haar nu natuurlijk al elke dag, het is al mijn paard, maar nu helemaal Haha!
Het is een merrie van 4 jaar, Rhodium X Ferro..
Echt een lekker dier. We zijn sinds kort ook offiieel gestart en dat gaat ook goed, ik kan nu lekker in alle rust verdertrainen.

Ik hoop dat het binnenkort tijd is voor rust in mijn hoofd en dus ook in mijn eten..dat gaat ook alle kanten op...

Paard klinkt leuk, hele uitdaging zo'n jong dier! Het is wel heel dichte inteelt op Ferro hè, valt het karakter wat mee? Nu, ik heb hier zelf een Negro (v. Ferro) staan dus ben wel fan van wat Ferro bloed en heb zelf helemaal geen probleem met haar karakter, maar je hoort soms wel andere verhalen... Maarja, die gaan waarschijnlijk wel over iedere hengst rond.

Echt super leuk voor je, en hopelijk kan je van deze positieve gebeurtenis inderdaad meteen een hele positieve omkeer maken in je leven, inclusief je eetgewoonten. Je kan het wel! Knipoog

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:18

@denice: gefeliciteerd!
@uk: geeft niet, je mag je hart uitstorten ook hoor als je wilt. ik kom ook wel eens wat botter uit de hoek dan de bedoeling is.
@la en alle anderen: zijn jullie wel aangekomen van stoppen met de pil?
@lana; ja, ik heb de tik om me dagelijks te wegen. diepe schaamte, want ik weet dat het geen reeel beeld geeft.

zo, morgen maar eens de dokter bellen voor een (dubbel) consult. heb een waslijst aan vragen voor hem. zo zit ik al tijden niet lekker in mijn vel. ben vaak ziek of onderweg, constant moe, heb het vaak koud, ben in een jaar tijd 10 kg aangekomen en had tot de kerst een uitstekende conditie door het hardlopen en die gaat nu met rasse schreden (door onverklaarbare redenen) achteruit ipv vooruit.
lijkt me niet echt goed allemaal.. ..
@ladyjoy: heb mezelf ook naar de hardlooptraining gesleurd en ben nu toch best trots op mezelf.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:25

Anjatjeuh schreef:
denice schreef:
Ja, zaterdag gaat ze mee! Ik rijd haar nu natuurlijk al elke dag, het is al mijn paard, maar nu helemaal Haha!
Het is een merrie van 4 jaar, Rhodium X Ferro..
Echt een lekker dier. We zijn sinds kort ook offiieel gestart en dat gaat ook goed, ik kan nu lekker in alle rust verdertrainen.

Ik hoop dat het binnenkort tijd is voor rust in mijn hoofd en dus ook in mijn eten..dat gaat ook alle kanten op...

Paard klinkt leuk, hele uitdaging zo'n jong dier! Het is wel heel dichte inteelt op Ferro hè, valt het karakter wat mee? Nu, ik heb hier zelf een Negro (v. Ferro) staan dus ben wel fan van wat Ferro bloed en heb zelf helemaal geen probleem met haar karakter, maar je hoort soms wel andere verhalen... Maarja, die gaan waarschijnlijk wel over iedere hengst rond.

Echt super leuk voor je, en hopelijk kan je van deze positieve gebeurtenis inderdaad meteen een hele positieve omkeer maken in je leven, inclusief je eetgewoonten. Je kan het wel! Knipoog

Ze heeft wel rare gewoonte's ja. Met rijden is ze eigenlijk erg eenkennig, en ze kan ook erg dominant zijn. Soms wil ze ineens de bak niet meer uit bijvoorbeeld.

Maar over het algemeen heb ik nergens last van en gaan we met respect met elkaar om zegmaar.
Ik merk wel dat je er veel mee bezig moet zijn!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:28

benangelique schreef:
zijn jullie wel aangekomen van stoppen met de pil?
@ladyjoy: heb mezelf ook naar de hardlooptraining gesleurd en ben nu toch best trots op mezelf.

Ik was ook al sinds m'n 15e aan de pil maar ben vorig jaar overgegaan op de Nuvaring, mede door LA. Dit bevalt me erg goed! Je hoeft er ook maar 2x in de maand aan te denken (in- en uitdoen), dus dat is ook fijn.

Goed zo meid!! Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:53

Ik ben trots op je LJ Haha! Tong uitsteken

Je komt toch juist aan als je begint met de pil en niet als je stopt?
Ik ben ook sinds 1,5 maand gestopt, ik wilde even kijken of ik zo beter in m'n vel kwam te zitten Lachen

Zo'n nuvaring is dus wel ok LA? Hoe werkt zoiets precies? Lachen Is het lastig in/uit doen, 100% veilig?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:55

Het is niet lastig in te doen, hoogstens de 1e keer (ik hing toen aan de tel met LA omdat het me niet lukte lol).
Qua veiligheid is het gelijk aan de pil en in mijn geval nog veiliger omdat ik vaak last heb van een beetje dunne ontlasting en dan is je pil minder veilig. Daar heb je geen last van met de nuva!

www.nuvaring.nl

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:56

Hmm, die geeft ook nog steeds hormonen af. Merkte je verschil met de pil? Ik wil nl even geen hormonen in m'n lijf (extra)

Humphrey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:58

Ik heb 'm ook een tijdje gebruikt Ja . Werkte op zich wel goed en ik vond het beter dan de pil, maar ben er toch maar weer mee gestopt omdat ik last bleef hebben van stemmingswisselingen (heb ik trouwens bij alle anticonceptiemiddelen hoor, behalve bij de pil die ik nu heb).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:58

Ja je kan moeilijk anticonceptie hebben zonder hormonen, is het niet??

Ik merk zeker verschil met de pil, helemaal nu ik zo'n 9 maanden verder ben. Ben nog een dagje minder ongesteld Haha! en heb veel minder last van krampen en gevoeligheid (moest eerst altijd de eerste 2 dagen huilen)..

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 22:59

Ik zou ook zeggen op die manier zelfs nog veiliger, enne inbrengen en uithalen is echt geen probleem.... Ja had LJ wel aan de telefoon de eerste keer, dat was grappig Haha! ik was ergens buiten, ga dan maar eens instructies geven Haha!
Nee siz ik ben echt rustiger en stabieler geworden, over het algemeen. Ik kan soms nog steeds pms aanvallen hebben... is het bevallen tot nu toe, het stoppen? merkte je het toen je ongesteld werd bijvoorbeeld, ik ben zo bang voor verassingen?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:00

Hihi kreeg net sms + mail, moet hem zo weer inbrengen en dan ben ik lekker niet meer ongesteld Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:01

Ik kan er nog niet zoveel over zeggen. Ben natuurlijk pas een maand of zo gestopt. Menstruatie is ook nog niet regelmatig (nu nog niet ongesteld geworden bijv.) Lachen

Ik wilde het even een aantal maanden uitproberen, kan altijd weer beginnen natuurlijk Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:05

Het lijkt mij persoonlijk helemaal niks (meer). Wil het allemaal zelf in de hand hebben, dat vind ik fijn.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:08

Als het goed is, als je menstruatie regelmatig is dan kom je ook niet voor verrassingen te staan Lachen Je kunt het alleen niet uitstellen, dat is het enige Haha! Ik wacht het even een paar maanden af, is het niks, dan begin ik aan wat lichters dan de pil. Is het wel wat, nou dan is dat heel mooi Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:09

Ik vind uitstellen handig! Vooral met m'n verjaardag, feestdagen/vrije dagen en als ik op vakantie ga.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:11

Het is ook handig Ja
Maar voelde me de laatste tijd helemaal niet fijn en de pil ging me enorm tegenstaan Lachen We'll see Haha!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:12

Ja mij ook maar daarom ben ik ook overgestapt op de Nuva!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:16

Als dit niks wordt, dan zal ik daar ook eens naar gaan kijken Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 23:30

Succes ermee!
Ik ga zo naar bed, weltrusten!

Geen planning voor morgen want morgen neem ik als mijn 'eetdag' (vrijdag; lekkere broodjes op school maken met die kids en 's middags borrel), heb 's avonds ook een ladies night (met lingerie en vibo's haha).

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 00:00

Nog 1 hoofdstuk plantkunde herhalen, dan mn samenvattingen nog eens lezen en dan kan ik hopelijk om 12 uur gaan slapen. Morgenochtend dan om 7 uur opstaan om celbiologie nog eens helemaal snel na te lezen en om 11 uur richting mn laatste examen... Het dringt nog niet echt door dat het morgen echt gedaan is. Haha!

En morgen komt de dierenarts dus ook weer om foto's te maken van Urika's been... Hoop echt zo hard dat hij deze keer een ok geeft voor het terug op de wei gaan, rijden kan me niet zoveel schelen maar vind zo een hele dag op stal staan echt zo zielig. Ze is super zuur geworden tegen andere paarden.

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 00:02

Ohja, en mijn dag:
O: lu petit déjeuner + tas melk
T: mandarijn
L: worstenbroodje + croque monsieur Bloos
T: /
D: klein beetje franse frietjes + broccoli + ardeense vink
T: mandarijn

Slechte, onevenwichtige dag... Morgen beter!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 08:29

Goeiemorgen dames!

Allemaal love troubles hier zie ik wel.. Hoe is het nu March en LJ? Ach gut

@BenAngelique: klinkt inderdaad niet echt lekker als je conditie etc ineens zo achteruit gaat. Ben benieuwd wat de dokter zegt. Lachen

@Denice: Fijn zeg, van je paard! Ik had je topic gelezen. Ja Hoe zit het nu met eigendom enzo?

Ik ben gisteren helemaal los gegaan in de ruitershop. Clown Ik heb zoveel nieuw gekocht toen ik m'n paard kreeg dat 't nu wel weer tijd was voor vervanging..
De buit: Haha!
Bruine leren chaps, die fijn bij m'n ariats passen. Ik had eerder chaps van ariat, met suede aan de binnenkant maar dat was spekglad geworden.
Een nieuwe cap. Heb mezelf verwend met een GPA
En nieuwe beenbescherming voor 't peerd.

Over twee weken ga ik weer op concours.. aan m'n rotzooi zal het niet liggen dan. Tong uitsteken

Ontbijt: Brinta met fruitstroop en wat krentjes. Activia yoghurtje, actimel, kop thee.
T: Roggebrood met halvarine en een beetje hagelslag
Lunch: MB met 30+kaas, ham, cherry tomaatjes, rucola sla, pijnboompitjes en 2 gebakken eiwitten. Clown MB met .... ?
T: Magere yoghurt met honing
T: Bammetje met zonnebloempitten
Diner: ?
T: ?

Midasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 09:27

morning lady's

planning;

O; kom joghert + muesli
T; sultana
L; 2x bb met pindakaas
T; ?
D; Stokbroodje met gehakt en paddestoelen salade
T; ?

Je heb lekker inkopen gedaan sokje. Haha!

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 09:29

@denice gefeliciteerd met je eigen paardje!! foto????

@LA/LJ: oh klinkt best spannend... en je weet zeker dat je dan echt niet zwanger kan worden? pil slik ik ook al sinds mijn 14e ofzo... dus al 11 jaar... maar goed, wie weet slik ik 'm nog maar 4 jaar ofzo... maar eens zien hoe het allemaal gaat lopen met mijn vriend straks Lachen

planning:
O: 2 mb met pindakaas, 1 knackebrodje
T: kiwi, witte druiven
L: 2mb met pindakaas
T: appel, banaan, knackebrodje
D: zin in iets makkelijks: brinta met kristalsuiker OF een omelet met mix voor omelet, prei, paprika...... activia yoghurtje toe

gisteravond hardgelopen... ging best goed... het was precies droog boven Nieuwegein tijdens die 30 min Lachen wel nog wind, maar tussen de huizen viel het mee...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 10:03

Ik heb dat ook wel een beetje, dat ik graag van de pil af wil. Dat rijmt Tong uitsteken

Ik ben vorige week bij de dokter geweest voor een consult, zij vertelde mij dat een derde van de vrouwen niet tot zeer weinig ongesteld word. Ik wil dit dus wel gaan proberen zodra ik ga samen wonen met m'n vriend.
Nu hou ik even de pil omdat dan alles makkelijker te regelen is. Straks komt m'n vriend, zit ik zonder de pil en dan: sorry lieverd, deze week even niet.. Heb je nog 2 maandjes geduld?

Ik denk niet dat ie dat (en ik ook niet Haha! ) op prijs stelt. Haha!

Edit
@inglio: Ik zou voor de omelet gaan. Dan zit je qua voedingswaarde net even wat beter. Lachen