Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daenerys schreef:O- 80gr havermout met banaan en kaneel
T- 1bh hüttekäse, 2 granenbiscuitjes
L- pastasalade (met 60gr ongekookte pasta, veldsla, tomaat, tonijn, paprika en hüttekäse)
T- 2 mandarijnen
T- 2 sesamcrackers met kaas
A- 200gr krieltjes, prutje van 1 rode paprika, halve courgette, 1 rode ui en 150gr rundergehakt
T- 200gr citroenkwark
Ik twijfel of ik wel genoeg eet.. Ik heb sinds kort een nieuwe baan en rijd 5 tot 6 paarden per dag, en 's avonds rijd ik mijn eigen paard nog. Volgens mij zit ik dan met dit lijstje dan zwaar onder mijn caloriebehoefte, maar ik eet al zoveel voor mijn gevoel. Wat vinden jullie ervan?
Doanique schreef:Ik ga dit vanaf vandaag bijhouden, want ik word gek van dat ongezonde gedoe...
O: een banaan.
T: 4 blokjes milka chocola.
L: twee eierkoeken.
T: bakje paprikachips
A: vier opscheplepels rode kool, gehaktbal, vijf eetlepels appelmoes en aardappelen.
T: Taaikorstje.
Ongezond en veel te veel
Plien91 schreef:O: 40g havermout, sojamelk, lijnzaad, honing, kaneel en een glas optimel
T: Plakje cake + cappuccino op cursus
T2: Banaan
L: 2 meergranenboterhammen sojaboter/grillworst, 150g rauwe worteltjes
T: 1 meergranenboterham met hüttenkäse,peerBeker sojavla
A: Quessadilla's van volkorenwrap met kipfilet, een beetje geraspte kaas, sla, zelfgemaakte tomatensalsaen zelfgemaakte quacamole
T:Niks meer denk ikHandje druiven
B:5,52km hardlopen
mandy358 schreef:Super van je paard Danoesje![]()
Mm verse tomatensoep![]()
Erg gezond allemaal ChantalSmook! alleen met al die beweging mag er nog wel wat bij
Nette lijstjes weer zeg!!
Sorry ivm met drukke dagen niet zo veel tijd om overal op te reageren
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaantje), waldcornbeschuit met pindakaas
T: appel
L: 2 pruimen, 2 vkbb (kaas tomaat/appelstroop)
T: 5 amandelen, peertje
A: vleesvervanger, aardappelen, spitskool (met kaas groente sausje). Wat fruit toe (3 druiven, gok 1/5 appeltje)
T: sinaasappel
D: water en thee
B: 18 km fietsen, half uur op stal bezig geweest
Ik kreeg soms opmerking over een wat karig lijstje, nu neem ik er 's ochtends een beschuit bij en 's middags nog iets naast me 2 vkbb, vinden jullie het er nu beter uit zien of te veel/weinig/andere aanmerking?
Ik merk trouwens wel dat ik wel heuul veel fruit eet(avondje tussendoortje is meestal ook fruit door kwark ofzo
alleen nu even kijken want moet oppassen)