Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(vooral op degene die het filmpje ge-edit heeft :S) 
Heb er echt suuuper zin in, ondanks dat het van dat rotweer is. Vandaag was qua eten ook netjes, en toen ik net stiekem op de weegschaal ging staan woog ik 70.5 ondanks dat ik gewoon gegeten had daarvoor, en dat is weer 3 ons minder dan eerder deze week!

wachten op dat schema!
echt vreselijk! ik ben echt al veel vermagerd dit jaar
gelukig maar! maar ik voelde me echt slecht toen ik nog veel meer woog. nu begint mijn zelfvertrouwen wel te komen
7 pagina's ofzo..

*mss omdat mijn dag niet zo vol zit
* maar tot nu toe ben ik er wel tegenin gegaan. kooitje van Dodge gepoetst enzo! volgende week moet ik heel de vakantie naar papa en meter, dus dat is voor Dodge een voledige week in hetzelfde hokje! dus kuisen geblazen. bah kga nu eventjes tv kijken
:D
denice schreef:MEIDEN!!
ik heb gelukkig goed nieuws, mijn ouders gaan het geld voorschieten en ik krijg het paard zaterdag mee!!:D
Moeilijk is het wel, maar wat ben ik opgelucht!
LittleAnn schreef:Lana je slaat de spijker op zijn kop. Het is heel logisch dat jij honger hebt want je hongert jezelf nog steeds uit...plan eens wat meer eten in! Cornflakes vullen niet, eet eens iets anders! Muesli of havermout of brinta? En meer tussendoor ook.Plak ontbijtkoek, handje nootjes, gekookt ei. Dan je lunch, minimaal 2 bruine broodjes! En waarom geen warme maaltijd? Nogmaals, en dit is je al vaker gezegd, eet eens wat meer!
Nuvaring kostte me in nl 32 euro voor een half jaar, dus 6 ringen. Gewoon bij de apotheek op doktersrecept!
Ja ik ga het eens bekijken, het kan zeker geen kwaad
en bovendien is het 2 maal in de week friet of fishstiek (wat ik al neit graag eet) altijd het vlees in sausen enzovoort.
bah ! ik mag er niet aan denken. ik ga morgen cornfleaks eten en een broodje kaas smorgens is dat een beter idee? ik hou gewoon zo van cornfleaks
en het word weer vakantie
dus ik zal elke dag warme maaltijd hebbe, en een goed ontbijt als het goed is
maar de tusendoortjes worden weer wat anders
ook ga ik nu nog een broodje kaas halen want ik heb honger en dat boordje kan vast geen kwaat.
Sizzy schreef:Kom op je kan het LJ. Als je weer thuis bent, ben je trots op jezelf

):