Vandaag beetje rare dag, het was WARM op het werk en de middag duurde laaang en (te)veel dingetjes gesnoept. Maar in de basis was het verder wel netjes en heb ook een hoop verbrand dus kom alsnog redelijk uit. Maar kan natuurlijk beter wat gezondere dingetjes snoepen
O: 60 gr havermout, 50 gr mango DV, 25 gr granola, 150 ml amandelmelk ongezoet + water, 10 gr tarwezemelen
T: 80 gr liefde&passiebrood met beetje geraspte gesmolten kaas + 1 spelthaverkoek
L: 70 gr liefde&passiebrood met 20 gr zuivelspread + salade met 80 gr krulsla, 2/3 bol mozzarella, 140 gr gegrilde paprika in stukjes
T: plakje cake, paar stukjes wortelcake, halve spelt-mueslireep met zaden en noten.
A: halve maaltijdsalade van de appie - honing-geitenkaas met walnoten, appel, pasta en slamelange
T: 1 banaan, flink wat aardbeien, flink wat aalbessen + 150 ml yoghurt, beetje suiker
D: water, thee
B: 30 min workout armen, rug, benen - 21 km fietsen, 8 uur in de bakkerij/winkel gewerkt (en het was druk
)kcal: +/- 2300-2500 weet het niet precies ivm de middagtussendoor
zonder de middagtussendoor en de haverkoek kom ik in elk geval op 1900 uit. Tegenover 2600 kcal verbrand. 
.
Maar ik weet niet wat ik me voor moet stellen bij een maagzucht, leg uit, Emily
Wauwie!
De teller staat nu op +6.5kg en 6 weken geleden stond dat op +7.5kg. Gelukkig moet ik as dinsdag bloed laten prikken en bij de uitslag zal ik het dan aankaarten bij de verloskundige.