Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een heerlijk nieuws!!! Wat moet jij nu reuzeblij zijn!
Maar schoonmams ligt onwel in de zetel en dus mag ik de keuken niet in, ofzoiets...
. Bedankt voor de tips!Oamaru schreef:Matheno: Ben benieuwd naar je ervaringen met je kuur! Zit er ook aan te denken, goede dingen over gelezen.
geen idee waar jullie het over hebben

(avondje tussendoortje is meestal ook fruit door kwark ofzo
alleen nu even kijken want moet oppassen)
). Ik merk dat ik vaak moeite heb met genoeg vitamine A, ijzer en selenium binnen te krijgen. Zijn er toevallig meer mensen die hier tegenaan lopen? Ik lees wel af en toe mensen die niet genoeg vezels eten volgens het Voedingscentrum, terwijl ik juist heel erg aan de rechterkant zit altijd. Dat gaat dus wél goed. 
Ik post hier niet veel meer, maar let nog steeds op m'n eten. Ik heb 'besloten' dat ik gewoon probeer op te letten en gezond te eten en wanneer het niet anders kan dan is dat maar zo. Bij mijn vriend is gezond eten vaak niet mogelijk, zij hebben geen fruit in huis en eten niet vaak groente, althans niet in het weekend en dat is vaak wanneer ik er ben.. Gister had ik een erge vreetkick waarbij ik 2 scones, een cupcake, een half kaneelbroodje en s'avonds nog een klein plakje cake naar binnen had gewerkt, buiten mijn ontbijt, lunch en avondeten om, terwijl het de vorige weken (behalve de weekenden) best goed ging. Jammer, maar zo lijkt het me iig weer redelijk netjes.