Een heerlijke koude pastasalade: fusilli, gerookte kip, tomaat, appel, pijnboompitten, mozzarella, rucola melange en pesto. Héérlijk!
Dinsdag stokbroodje met kaas, gerookte kip, mayo, sla, tomaat en een plakje bacongisteren pasta met gehakt, ui, paprika, champignons, cream fraise en rode kruidensaus.vanavond denk ik boerenkool of varkenshaas met aardappeltjes en groente
Ik nog japanse noodles die over zijn en voor vriend haal ik een bak nasi aangezien ik niet kan koken vanavond.
pasta met rode saus, gehakt en veel groentes. Ook nog een salade erbij en voor de mannen wat stokbrood met kruidenboter
Nu een shake met kwark, fruit, 40 gram havermout en water.Vanavond aardappeltjes uit de oven, zalm en een salade.
Ligt eraan waar ik vanavond zin in heb.Het wordt of een eigen gemaakte pizza of nasi met een gebakken eitje.
Eskimo schreef:Iets met zilvervliesrijst, sla, sausje en visDit morgen, nu bloemkool met saus, ribkarbonade en gekookte aardappels
Rijst met een curry van tomaten, uien en sperziebonen, met in de curry gegaarde kippenpootjes.En een toetje, roomyoghurt met aardbeien.Hmmm
Froukje1993 schreef:Mexicaanse wraps met een flinke berg paprika en champignons.Plan gewijzigd.. Krijgen een mee eter die absoluut geen 'aparte' dingen lust, dus het wordt friet.