LittleAnn schreef:Ik kan me at niet voorstellen hump, maar niet iedereen is natuurlijk hetzelfde! enne meid zo erg is het nou ook weer niet he, wel blijven relativeren! en je doet nu je best dus dat telt!
meiden ik zit te denken om mijn nuvaring uit te doen vanaf volgende maand en gewoon eens te kijken hoe het met mijn cyclus staat voor een paar maanden. Ik ben nu al sinds mijn 13e levensjaar aan de hormonen, en ben eigenlijk best benieuwd hoe het zal gaan zonder.....dus of het regelmatig komt, of het erger of minder erg is....jullie mening? ik ben super tevreden met de nuvaring hoor, maar ik ben eigenlijk best nieuwsgierig hoe mijn eigen cyclus is en of ik dan net zoveel last van PMS zal hebben....
Nou ja, m'n best doen, ik zit momenteel aan de appeltaart
. Maar morgen zijn de examens gedaaaaaaaan
. En vanaf dan doe ik terug gezond! Het gaat er ook niet echt om dat ik verdikt ben (zal ongetwijfeld wel zo zijn trouwens) maar het voelt gewoon zo slecht als je de hele dag zit en uit frustratie allemaal ongezonde dingen eet.
Dat van die nuvaring klinkt als een goed plan. Lijkt me idd niet slecht om eens een tijdje zonder te doen.
Anja: Ik zou gewoon stoppen met studeren en gaan slapen, maar goed, dat ben ik
.