Maarre.. fijn dat je weer naar de wc kon, daarom zal je morgen ook wel weer wat lichter wegen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ladyjoy schreef:Wie weet hoeveel kcal je verbruik ongeveer boven je inname moet zitten (per dag) om zo'n halve kilo per week af te vallen?
beterschap! 
We hebben afgepast gekocht, dus als het meezit houden we (bijna) niks over, mijn zus en zwager komen niet, dus we houden wel wat over..
) of omdat ik zelf de fout in ging ( & dan ook echt GIGANTISCH ) & me er dan dus zo erg voor schaamde!
)
)
Allemaal heel veel succes vandaag
ladyjoy schreef:ladyjoy schreef:Wie weet hoeveel kcal je verbruik ongeveer boven je inname moet zitten (per dag) om zo'n halve kilo per week af te vallen?
?? Who knows?
kenso0wlover schreef:Ik geloof dat je elke 7000 cal. die je minder inneemt 1 kilo afvalt, maar dat zal wel gemiddeld genomen zijn dus het is niet heel precies![]()
Maar dan moet je dus even gaan rekenen of iets haha!
). Voor een halve kilo per week dus zo'n 500 kcal meer vebranden dan innemen per dag. Dat haal ik bijna elke dag 
En deze keer zal ik zeker proberen om elke dag te komen koekeloeren ( & ook om te posten natuurlijk
) 500 cal. meer verbranden dan innemen p.d. is een goed streven denk ik!
)
Vind het er wel netjes uitzien!

en toen 69 kilo woog?
ik moest er maar vanaf leren blijven. Heb er inmiddels nog veel meer op.

LittleAnn schreef:Welcome back KL, hopelijk gaat het nu beter. iK vind je dagplanning ook netjes, drink je er ook genoeg bij? En wat is je beweging vandaag?
Misschien dat ik vanavond nog even ga hardlopen maar weet het nog niet, ik werk 40 uur per week via een uitzendbureau & het valt me nogal zwaar dus ik moet wel goed uitrusten vandaag
Annetje schreef:TL: Misschien had je wel een heeele grote kop thee, zo eentje die wel 500 gram weegt?
Nee ik weet het ook niet. Ik denk dat een weegschaal er ook snel wel een halve kilo naast zit. Even heen en weer springen en het wijzertje geeft iets anders aan. Langzaam op de weegschaal stappen geeft een lager gewicht aan dan wanneer je er met een flinke *plof* op stapt.
(wel een week lang elke dag paardgereden
)
Daarna in de kroeg ook nog, dus ik zat ehm.. niet meer heel netjes wat betreft kcal

En ga wel fietsen naar oppassen (15 min heen, 15 terug) ipv op de scooter Annetje schreef:Mocca wat is er loos met je verzorgpaarden dan? Sterkte ermee in elk geval.