Maarre.. fijn dat je weer naar de wc kon, daarom zal je morgen ook wel weer wat lichter wegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Wie weet hoeveel kcal je verbruik ongeveer boven je inname moet zitten (per dag) om zo'n halve kilo per week af te vallen?
ladyjoy schreef:ladyjoy schreef:Wie weet hoeveel kcal je verbruik ongeveer boven je inname moet zitten (per dag) om zo'n halve kilo per week af te vallen?
?? Who knows?
kenso0wlover schreef:Ik geloof dat je elke 7000 cal. die je minder inneemt 1 kilo afvalt, maar dat zal wel gemiddeld genomen zijn dus het is niet heel precies![]()
Maar dan moet je dus even gaan rekenen of iets haha!
LittleAnn schreef:Welcome back KL, hopelijk gaat het nu beter. iK vind je dagplanning ook netjes, drink je er ook genoeg bij? En wat is je beweging vandaag?
Annetje schreef:TL: Misschien had je wel een heeele grote kop thee, zo eentje die wel 500 gram weegt?
Nee ik weet het ook niet. Ik denk dat een weegschaal er ook snel wel een halve kilo naast zit. Even heen en weer springen en het wijzertje geeft iets anders aan. Langzaam op de weegschaal stappen geeft een lager gewicht aan dan wanneer je er met een flinke *plof* op stapt.
Annetje schreef:Mocca wat is er loos met je verzorgpaarden dan? Sterkte ermee in elk geval.