Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tha_Niekje schreef:LittleAnn!! Salsadansen is echt leuk!! Heb het twee jaar lang gedaan, maar ben gestopt voordat ik een half jaar naar t buitenland ben gegaan... mis het wel zeg!!
I love it!!! Ik was 2 jaar lang heel fanatiek, laatste halfjaar iets minder vanwege mijn danspartner die naar Barcelona ging...Nu pak ik het weer op, ik ben te erg verslaafd gewoon
, niet alleen salsa, maar ook merengue, bachata, zouk 

Op een gegeven moment gewoon in slaap gevallen na 2 uur knuffelen en moeilijk doen, hahaha. Wel grappig...
Wil nog wel wat strakker, daarom sport ik ook veel.
deze week wordt ik lekker sporttief, hometrainer staat in de kamer
seabert schreef:Wat eet je vanavond denice
LotteAnna schreef:Ik ga vandaag denk ik niet meer sporten ook al heb ik wel zin om te sporten. Ik raak altijd een beetje verslaafd aan sporten.
denice schreef:seabert schreef:Wat eet je vanavond denice
ik denk groente vlees en aarsappelen..
Nu ga ik me na deze post even wegen en dan ontbijten!!LittleAnn schreef:Goeiemorgen damesSalsadansen was super leuk weer! Vanaf volgende week doe ik mee met de cursus ladystyling
![]()

Maar ik wil wel weer af en toe naar wat salsa-feesten gaan, gewoon om het een beetje bij te houden 
seabert schreef:Oké. Als je 1 opscheplepel aardappelen neemt of misschien iets minder en je eet meer al en keer zoveel groente(+ eventueel rouwkost) en niet meer dan 100 gram vlees (liefst een beetje mager) dan heb je best een kaloriearme maaltijd. Oja toetje laten staan!!
(kan niet zonder m'n vruchtenyoghurt
)

Dan zit ik er net wat onder, af en toe zit ik er net wat boven... Baal er wel een beetje van