Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Bhri dat is dan fijn als je inderdaad je porties aan kunt passen en je ritme. Dan is het ook makkelijker vol te houden natuurlijk. Je lijstje vandaag ziet er in ieder geval netjes uit![]()
Waar haal jij je meergranenbrood? Ik vind dat liefde en passie brood van de AH super lekker maar te duur om te halen. HAal die alleen met 50% korting en gooi dan mijn hele diepvries volNu het donkstere meergranenbrood van de AH meegenomen. Maar vind eigenlijk nog niets zo lekker als dat liefde en passiebrood en dat vult ook na 2/3 sneetjes omdat het zo compact is.
Ja, blij dat ik die rotklus klaar hebik heb 2 diepvriessen, 1 tafel model en een vriesvak in mijn koelkast. De grote zat helemaal onder het ijs. Kreeg de deur amper dicht en lades open. De ander slaat uit als het straks winter word omdat hij denk dat het koud genoeg is en niets meer hoeft te doen. (nieuwigheidskwaaltje
) Ik heb namelijk nog geen centrale verwarming in het appartementencomplex en raampje moet open ivm geiser vanwege frisse lucht. Mijn gaskachel verwarmd alleen de woonkamer dus dan ontdooid hij en kan ik mijn hele voorraad weeggooien.
danoesje schreef:lekker pompoensoep! Zelfgemaakt?
Enne, hoe waren de koekjes?:P