Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaka schreef:Ik denk juist te koud of idd te donker, courgette kan prima tegen warmte. Heleboel info over courgettes (en welke groente dan ook) kweken: http://www.mooiemoestuin.nl/groenteteel ... courgette/
Zaadjes uit supermarktpaprika's heb ik nooit geprobeerd, wel uit zaadjes van de Welkoop en dat gaat prima, maar duurt wel erg lang, dus vroeg in het jaar beginnen met zaaien. Paprika houdt van lekker warm, zeker al bij het zaaien.
8nnemiek schreef:Puntpaprika lijkt me ook gaaf! Heb je daar echt grote, rijpe paprika's van kunnen oogsten, juangi?
Vind ik wel leuk om eens te proberen!
8nnemiek schreef:Ik heb een aantal biologische zaden op marktplaats gezet omdat ik er eigenlijk gewoon te veel heb..krijg ze niet op.. ik heb wat starterspakketjes gemaakt met 20 soorten en van elk soort 5 tot 30 zaden. Ik miste dat zelf een beetje toen ik het eerste jaar begon met de tuin.. Maar ik weet echt niet hoeveel ik kan vragen voor zo'n pakketje![]()
Wat zouden jullie daar aan willen uitgeven, als jullie toevallig op zoek zouden zijn naar een startpakket biologische zaden? Ik vind het lastig