maar ga zo lekker afsluiten, vind het wel weer goed voor vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:En hij geeft volgens mij ook nog les Aniek, verder doet hij iets aan ons PortaalEven opgezocht
begreep al dat je niet zoveel contact met hem hebt
Ik spreek hem verder ook nooit, hooguit een keer bij de koffieautomaat
katiavl schreef:Inderdaad, je moet je niet voor schamen tis gewoon een deel van je.
ik heb aan men borst littekens (drie) dan vijf cm eronder vijf littekens net chinese tekens en dan mijn navel een litteken omdat die zo vaak ontstoken is en rechts en links van men navel nog een litteken. En voor men huidoperatie gaan het serieuze littekens worden hihihi. Maar die vertellen dat weer een serieus verhaal dus vind ik het niet erg.
Eerst had ik ook problemen met men 98 jaar oud lichaam met theezakjes en huidrokje. Maar nu is het ook wie ik ben toch nog voor een jaar en half :p . Alhoewel dat ik blij zal zijn als de reductie uit mag hihi
SannevdM schreef:Angelique, gaat het wel goed? Hopelijk niet erg ruzie gehad met Hans?
Leuk Ellen!
Balen Suus! Hoe was de bruiloft?
Paulien, hè vervelend.
Ingrid, have fun!
Noor, beterschap!
Gisteren naar Tarzan geweest, was erg gezellig. Alleen het was een reis from hell, zal jullie de details besparen.
Nu tamelijk brakjes. Maargoed het was leuk.
Meiden, bij deze het nieuwtje........................................................................................................................
Ik word tante!Ik vind het helemaal geweldig! Mijn oudste broer + vriendin is/zijn zwanger.
Mijn broer en ik zijn (bijna) altijd twee handen op één buik geweest, nu nog steeds. (Is mijn broer van de 'zusjes-zondag.') En nu wordt hij papa. Op zijn verjaardag over 3 weken, hebben ze de eerste echo. Ik heb eergisteren het eerste pakje gekocht.![]()
Kon het niet laten hangen, zo lief. Maatje 56.
Armaris schreef:Ik las laatst in dit topic dat er bokkers zijn die buikoefeningen doen? Welke oefeningen doen jullie dan? Hoeveel? Elke dag?
En, welk verschil zie je? Plattere buik of gaan de oefeningen vlotter?
xingridx schreef:wow, zeker druk weekend gehad Angelique!
Morgen dus bijkomen van je weekend
Het was overigens niet Niels die afbelde voor zaterdagavond maar andere vriend waar ik mee afgesproken had
Niels gaat volgend weekend weekendje weg met de camper, maar ik kan niet mee ivm al andere plannen zaterdag en een afspraak op school maandag, maar gaan waars dan vrijdagavond nog even naar de film samen, zodat we elkaar iig nog even zien ipv 2 weken helemaal niet
Geeft wel even lekker gevoel, dat hij zowaar ook wat moeite doet
AniekR schreef:Planning voor vandaag;
o: 4 vb met appelstroop
l: 2 vb met kaas
t1: 2 zure haring
t2: appel
t3: 5 dropjes
a: Spinazie met aardappelen en een snitzel
uur paardrijles
t4: 2 mandarijntjes