Ik blijf gewoon in Bussum wonen.
Ik beloof jullie dat ik als alles op orde is braaf alles ga bijlezen en weer leuk reageer.
Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(eigenaresse van de merrie haar vriend is toevallig ook onze hoefsmid, dus die kwam snel bijstaan)
Dus nu er maar mee aan de slag!
en gisteravond zijn we uit eten geweest, ik kon het niet eens op zoveel. En net was ik zo moe dat ik maar een pizza in de oven heb gegooid en ijs toe. Foei
Maar ik heb er dan ook hard voor gwerkt (Denk dat Haukon en ik het allebei wel voelen) 
.
. Maar om dit nou de hele week als tussendoortje te gaan gebruiken vindt ik nou ook weer zozo. En het is voor mij nog steeds wel belangrijk om om de zoveel tijd te eten anders lig ik om. 

ukje schreef:Weet iemand trouwens nog wat lekkers om mee te nemen.
Heb al voor drinken fristi en om te eten rijstwafels. Maar om dit nou de hele week als tussendoortje te gaan gebruiken vindt ik nou ook weer zozo. En het is voor mij nog steeds wel belangrijk om om de zoveel tijd te eten anders lig ik om.
. Of twee.
Kon je ze niet temmen ?
.
. Ik dacht een middagje
. Dat is wel wat anders ja. Ontbijtkoek kan wel inderdaad, maar brood met losse plakjes kaas en sla bv ook heel goed

ze toont wel groter, dat scheelt
)

Op Vlieland hanteren ze een maximum gewicht van 95 kilo. Dus je kan al eerder dan wanneer je 65 weegt op een IJslander rijden hoor.