Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lastig. O: 250 gr kwark met havermout/lijnzaad/banaan

.
), en neem ik bewust tussendoortjes mee omdat ik anders daar ga snaaien. Als ik een dag thuis ben, ben ik vaak de hele dag druk in de weer op stal, met klussen, met schoonmaken, enzovoort. Dan vliegt de tijd en vergeet ik vaak gewoon te eten. Dat is voor mij dan makkelijker om tussendoortjes te laten staan. Simpelweg omdat ik niet bewust naar binnen ga om een tussendoortje te pakken. Op m'n werk zitten de standaard koffiepauzes (die ik al probeer te vermijden) erbij, dus dan krijg je automatisch trek ofzo. Heel raar!
Picassox schreef:Planning vandaag:
O: klein stukje melkchocolade (verder geen trek)
T: een banaan
M: 1 speltboterham met vegetarische vleeswaren, 2 rijstwafels met zelfgemaakte advocadospread
T: een mandarijn en een pakje droge LU crackertjes
A: frietjes van zoete aardappel uit de oven (2 zoete aardappels totaal) met beetje olijfolie, peper, zout en rozemarijn
B: 10 km fietsen, 1 uur op stal bezig (mesten wei en stallen, stro balen slepen, vegen, voer klaarzetten, etc.)

Picassox schreef:O: klein stukje melkchocolade (verder geen trek)
T: een banaan
M: 1 speltboterham met vegetarische vleeswaren, 2 rijstwafels met zelfgemaakte advocadospread
T: pakje droge LU crackertje, 5 pepermuntjes
A: 5 toastjes met zelfgemaakte hummus, 3 toastjes met brie, 200 gram sperziebonen, 1,5 kaasburger, een opscheplepel couscous
B: 10 km fietsen, 1 uur op stal bezig (mesten wei en stallen, stro balen slepen, vegen, voer klaarzetten, etc.)