Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ahhh ruby! haha
Jammer dat je niet zo goed geslapen hebt
)
gek paard!
Lekker een flink stuk over het strand gelopen, was wel wat pittig voor mijn knie, maar wel erg lekker! Thuis bleken de katten een vogel te hebben opgegeten, de keuken lag vol met zwarte veren, botjes en een snavel.
? Ik heb zo'n 3 a 4 keer de resten van een vogel(lees: overal donsveertjes) gevonden, 2 keer een levende vogel uit de bek van mijn kat gehaald en ik heb 1 maal een dode rat in mijn huiskamer gevonden(was om 07.00u 's morgens, moest gaan werken. Bedankt he, lieve kat!
). Verder heeft mijn kat een voorliefde voor vreemde zaken. Zo heeft hij meerdere malen een schuursponsje mee naar huis genomen
en 1 maal een klein teddybeertje
. Waar hij die vandaan had, echt geen idee! Maar ik zag voor me hoe mijn kat het teddybeertje uit de handen van een klein kind trok en hard wegrende.....
. Raar beest! 
gek is dat eigenlijk!
Onze kat valt de laatste tijd mee, maar soms heeft die idd hele vogels mee... Vooral zomers met die kleintjes allemaal.... Soms kunnen we m NET op tijd weg sturen met die vogel voordat ie huis in gaat! 
Volgende week gaan we de snelweg op!!
Invoeg&uitvoegstrook enzo!
Ma zal wel weer goed komen!
)
goed dat je het leuk hebt gehad!!

Hedwigb schreef:Gister:
O: 2 VB + kipfilet
T: 200 ml magere kwark + appel
L: pistoletje met slankie tuinkruiden, 2 maisboterham + hagelslag + cup-a-soup champignon
T: 2 VB + gekookt ei
A: kipkarbonade, wortels, aardappels en beetje jus
T: 2 wijntjes
Beweging: 80 min. fitness + wedstrijd volleybal

Nou ja, valt mee hoor; gaatjestang, bontje voor op het zadel en een heerlijk vast van PK die met 50% korting in de uitverkoop hing! Lekker met een fleecelaagje aan de binnenkant, precies wat ik zocht voor onze vakantie naar Lapland! Hij ziet er op de foto wel erg gestippeld uit, in het echt is ie veel leuker.