Vanavond onder andere dit gegeten. Pizza met vijg en prosciutto.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
naranja1 schreef:Home made ravioli met spinazie ricotta vulling en lopend ei. Met een crumble van parmazaan
Uitprobeersel voor kerst[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
friezenfan2 schreef:De lunch van gister, restje wortel, laatste rösti rondjes en vissticks.
[ Afbeelding ]
Lunch vanmiddag. Bietensalade met rucola, geitenkaas, walnoten en yoghurt sladressing.
[ Afbeelding ]
En mijn avondeten. De nieuwe vivera mexican protein bites met een Mexicaanse rijst bowl. Met rijst, maïs en kidneybonen, tomaat en taco saus. Ik had hier misschien nog meer aan toe kunnen voegen maar wat dan. Tips zijn welkom. Die nieuwe protein bits zijn best lekker. Ik heb ook nog de tai versie liggen.
[ Afbeelding ]
friezenfan2 schreef:De lunch van gister, restje wortel, laatste rösti rondjes en vissticks.
[ Afbeelding ]
Lunch vanmiddag. Bietensalade met rucola, geitenkaas, walnoten en yoghurt sladressing.
[ Afbeelding ]
En mijn avondeten. De nieuwe vivera mexican protein bites met een Mexicaanse rijst bowl. Met rijst, maïs en kidneybonen, tomaat en taco saus. Ik had hier misschien nog meer aan toe kunnen voegen maar wat dan. Tips zijn welkom. Die nieuwe protein bits zijn best lekker. Ik heb ook nog de tai versie liggen.
[ Afbeelding ]
friezenfan2 schreef:En ze waren ook lekker, niet te spicy voor mij maar wel genoeg smaak. Best vaak hebben ze bij de Ah in de buurt juist niet deze nieuwe producten maar misschien doordat ik er dan toch een medewerker bij haal als ik het niet kan vinden dat ze ze toch in het assortiment opnemen. Want ze hadden van de zomer ook die vega worstjes die toen nieuw waren voor op de bbq. Zou mooi zijn, ik haat vragen naar dingen en als het er gewoon ligt kan ik het tenminste uitproberen. Die worstjes lagen wel achter dus moest ik alsnog vragen maar toen was het er wel. Paar jaar terug waren er gemarineerde jackfruit vleesvervangers. Je had de klantenservicebalie medewerkster moeten zijn toen ze het voor mij besteld bakje van achter moest halen. Die was niet blij want ze moest het zoeken. Ga dan niet achter de klantenservice staan.
Als we nou allemaal deze proberen blijft het misschien wel in het assortiment. Zou ook goed passen op de gourmetplaat met de feestdagen.
En blijkbaar hebben ze bij de jumbo ook deze variant.
https://www.jumbo.com/producten/vivera- ... -647271TRA
Kaula schreef:Ik wilde net zeggen, guacamole of crème frecheDie proteïne bites zien er wel lekker uit ook trouwens.
Hier was het pasta vandaag. Voor het eerste een saus gemaakt van silken tofu en edelgistvlokken, aangezien lactose en ik geen vrienden zijn. Die gaat vaker op het menu!
[ Afbeelding ]
xPabloBokt schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Chai Spice Cake in de maak voor mijn verloofde zijn verjaardag morgen.. zal morgen het resultaat posten
Avelienvd schreef:xPabloBokt schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Chai Spice Cake in de maak voor mijn verloofde zijn verjaardag morgen.. zal morgen het resultaat posten
Ik las chai space cake. Toch wat anders
Miiej schreef:xPabloBokt schreef:
Mag ik misschien het recept?