Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dorine92 schreef:Djoena schreef:Naja, ruimte genoeg zeg maar
Edit: ik kijk net op de website en de volgroeide hoogte van de walnoot is 125-150 cm
https://www.tuinflora.com/walnoot-jugla ... 08414.html
Ja en mijn naam is Haas. No way. Die wordt rustig 10 meter hoor. En ook 10 meter breed
nou dat dacht ik dus ook, vandaar het clowntje erachter s1993 schreef:Ik kom me hier ook melden. De tuin bij mijn nieuwe huis was een en al tegels en wat grind en ik wil het graag groen maken met zoveel mogelijk eetbaar. Tot nu toe staan de boompjes en de eerste frambozen erin, maar ben nog een beetje in twijfel waar ik wat verder ga planten. Ik heb aardbeien en blauwe bessen klaarstaan en een rozemarijn struikje, maar wil eigenlijk eerst de paadjes in de tuin nog maken. En dan moet ik gaan kiezen wat ik waar zet, waar mijn meerjarige planten komen en wat ik nog meer ga poten dit jaar. Het zit op het zuiden dus veel zon wat opties geeft.
Dit is hoe het er nu uitziet, 2 appelboompjes en een perenboom en helemaal links het begin van mijn hazelaar. Vanaf het zitplekje komen 2 paadjes van houtsnippers (de border rollen liggen al klaar).
[ Afbeelding ]
komt ook van de spierpijn van gister al. Morgen weer naar werk (je zou bijna zeggen om bij te komen maar nee ben toch liever thuis in de tuin bezig
)