zo, morgenochtend eerst even langs Den haag om scriptie op te halen
SuSem
Geplaatst: 27-05-09 15:27
lekker gevoel he ingrid?
Ik ben druk bezig met Human Resource Management en Verandermanagement en -strategieën
xingridx
Geplaatst: 27-05-09 15:38
Oh humor dit De tweede lezer van mn scriptie vond een aantal dingen niet goed, maar mn begeleidster was het daar niet mee eens en heeft dus zijn commentaar afgekeurd en gezegd dat ik me gewoon aan haar instructies moet houden Dus morgen maar even ophalen en beginnen met aanpassen!
Je hoeft het ook niet zo letterlijk op te vatten.... ik moest er gewoon om lachen. Niks meer niks minder.
Ga voor mezelf & huisgenootjes vanavond lekker couscous maken met een rode curry met diverse groenten en een gebakken visje! en wat verse koriander. Nu al zin in, ga zo koken.
Heb een flinke baaldag vanmorgen engels ging al niet lekker. Heb denk daardoor een flinke klap gehad want wiskunde ging ook niet goed. Plus daar komt nog is bij dat rekenmachine niet deed wat ik wilde net zo als gister dus.
Paar mensen niet lekker lees ik? Beterschap Noor, balen dat het zo slecht ging.
Vandaag zadelmaker geweest hij past het zadel (kieffer, dressuur) ietsje aan en dan kan ik hem ophalen
Pff. Vandaag 2x door mijn knie gezakt. Word er soms ZO moe van. Gewoon door een stom ongelukje van eh.. Noor wanneer was het skieën? Drie jaar terug ofzo? Twee jaar terug?
Ik kom weer es langs Jullie hebben veel bijgekletst Vandaag even ongezond geweest met een halve pizza Ingrid, gefeliciteerd met je scriptie Paulien, ook gefelici Angelique, fijn dat het weer bijgelegd is, zijn jullie het eens geraakt over de plannen? Noor, sterkte meis, de moed niet opgeven, tot wanneer heb je examens?
Ik zit enorm te stressen, deze week moeten de laatste dingetjes binnen Ben al tot 2x toe in slaap gevallen toen ik bezig was mijn frans aan het lezen. Vrees dat het een nachtje doordoen wordt
ukje
Geplaatst: 27-05-09 19:40
sanne, dat kan wel maar heb de gr nodig want moest grafieken maken en dergelijke. Bij de eerste som deed ie het nadat ik hem 4 keer gereset had en bij de laatste som deed ie zowat niks meer wat ik ook invoerde bij Ymax hij bleef hetzelfde amaris, ik heb tot vrijdag schoolexamens. Ga nu ook maar even snel leren voor filo eigenlijk helemaal geen fut voor maarja moet nog wel voldoendes scoren anders is het helemaal bekeken dat ik over ga.
Zo, echt lekker gegeten! Was alleen de verse koriander vergeten erbij te doen nou ja dan maar voor van het weekend een keer of zo.
Morgen is de go/no go van onze onderzoeksreis...alle opdrachten die we binnen hebben gaan wel gewoon door (als het goed is 2..), alleen kunnen we dan dus niet met iedereen op reis gaan en wordt het loten dikke kans dus dat ik geen onderzoek ga verrichten in Oekraine deze zomer...erg erg balen. Ben er toch al dik een jaar hard mee bezig met alle voorbereidingen (samen met commissie), we hebben de tijd helaas niet echt mee (economische crisis, oekraine bijna failliet gegaan, regering in elkaar geklapt..)
Van 15:00 - 18:00 morgen vergadering en dan moet alles duidelijk zijn. Dat is ook wel weer fijn, weet je iig waar je aan toe bent en kan ik evt andere plannen gaan maken voor de zomer. Daarna nog wel gezellig met z'n allen eten en drinken, dus of uit verdriet of uit vreugde wijntjes drinken
Dagplanning voor morgen wordt ook lastig omdat ik niet weet wat ik 's avonds eet, probeer wel wat magers te kiezen, visje of zo
Morgen: O: 500 gram optimel kwark met verse aarbeien + paar handjes fruit'n fibre t: appel L: 3 bb met smeerkaas 20+ en tomaat/komkommer t: ? D: ?
Ik heb net gespind in de 'echte' les...pfoe das ff afzien! ineens bijna geen rustmomentjes tussendoor enzo maar goed, konden redelijk meekomen, al zijn die anderen veeeeuul beter, maar dat maakt niet uit
En nog even positief nieuws op solli-gebied: ik was afgewezen door een secretarieel uitzendbureau wat veel doet voor starters ivm gebrek opleiding/ervaring...dus mailtje teruggestuurd dat m.i. ik toch wel enige ervaring en kennis heb op een aantal gebieden....heb mailtje teruggekregen dat dit niet uit mijn cv blijkt, maar als ik die aanpas en opnieuw mail, willen ze hem opnieuw bekijken en maak ik wel goede kans dat ze iets voor me kunnen betekenen Dus het is niets zeker, maar iig een positiever antwoord als: nee
ingrid, spin ook wel eens in de echte les maar dan vind ik er geen lol aan moet wel even op adem kunnen komen. 9 min klimmen wordt me een beetje teveel van het goede