Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Nog gefeliciteerd met je verjaardag Holly!
Goedemorgen iedereen!
Jippie, ons grote avontuur, onze trouwreis, gaat beginnen!
Ik ga zo lekker ontbijten en de laatste dingen doen en dan richting Schiphol.
Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor jullie hulp en steun vanaf 1-1-07 tot nu, ben erg blij met het resultaat dat zeer zeker mede dankzij dit topic geboekt is!
Tot over ruim 4 weken iedereen![]()
!!
Tinkerloos schreef:Heel veel plezier,en zeg ja!!![]()
Foto's maken!!
Ik ben zomaar opeens echt iets kwijt!!
(zie onderschrift)
Ik bleef steeds op 69/70 kilo hangen,maar vanmorgen zei de weegschaal toch echt 68,5...
Ik ben blij.
Annetje schreef:Ik eet vanavond een of andere ovenschotel met courgette, aardappels, saus en mozzarellaIs vast heel vet en niet dieetbewust, maar mijn moeder maakt het voor mijn zus (is gek van mozzarella) en ik moet, als medevegetarier, mee eten.
Beweging zit wel goed vandaag, twee uur paardrijden, paarden voeren, straks nog mijn sit-ups doen.
Eten overdag probeer ik een beetje laag te houden vanwege de ovenschotel, maar ook omdat we vanavond verjaardag hebben en ik dan altijd dwangmatig de bak chips voor mijn neus leegwerk (en ik houd niet eens van chips)
Jaduuh schreef:Goeie morgen.
vanochtend zei de weegschaal 49/50iemand tips hoe ik 't aantal kcal op kan schroeven en met hoeveel? Ik mag niet meer afvallen, nou heb ik wel 2 week niet gesnoept en mag vanaf vandaag weer snoepen (ah en gisteravond ook al), maar toch..
Sizzy schreef:Zo ik ben naar de kapper geweest, is best oke al zeg ik het zelfWeer dode puntjes eraf en weer in lagen geknipt
Annetje schreef:Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand iets wat laxerend werkt?Ik kan al een dag of 4 niet naar de wc en mijn buik is behorlijk opgeblazen. Zou toch wel fijn zijn als, wat erin gaat, er ook weer uit zou kunnen.