Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Attack of the flying cookies - Bokkers op dieet deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:14

Veeeel plezier daar!!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:15

Heel veel plezier,en zeg ja!! Pling
Foto's maken!!

Ik ben zomaar opeens echt iets kwijt!!
(zie onderschrift)
Ik bleef steeds op 69/70 kilo hangen,maar vanmorgen zei de weegschaal toch echt 68,5...
Ik ben blij. Pling

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:27

Sylhouet schreef:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Holly Knipoog !

Goedemorgen iedereen Doei! !

Jippie, ons grote avontuur, onze trouwreis, gaat beginnen Hyper! !
Ik ga zo lekker ontbijten en de laatste dingen doen en dan richting Schiphol Lachen.

Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor jullie hulp en steun vanaf 1-1-07 tot nu, ben erg blij met het resultaat dat zeer zeker mede dankzij dit topic geboekt is OK dan! !

Tot over ruim 4 weken iedereen Doei! Doei! !!

Je bent waarschijnlijk al weg maar heel veel plezier!!!!

Afbeelding

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 08:29

Tinkerloos schreef:
Heel veel plezier,en zeg ja!! Pling
Foto's maken!!

Ik ben zomaar opeens echt iets kwijt!!
(zie onderschrift)
Ik bleef steeds op 69/70 kilo hangen,maar vanmorgen zei de weegschaal toch echt 68,5...
Ik ben blij. Pling

SUPER!!!!
Lekker als je weer even uit die stilstaande modus bent Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:29

Goedemorgen! Lachen

Nou ja, goedemorgen.. heb echt kort geslapen, kon maar niet slapen omdat ik het zo koud had en was al weer om 8 uur wakker. Ga zo lekker naar de sportschool, kcal van al het brood van gisteren verbranden. Vind het zonde dat ik zoveel heb gegeten. En dan vanavond uit eten. Hoop dat ik vanmiddag geen vreetbuien krijg, merk alweer dat ik ongesteld word (krampen!!).

Tinkerloos: goed hoor! Ik wil ooook Haha!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:32

Goeiemorgend! ik heb maar tot 7uur kunne slape :S en twas gisteren 3uur, ben wel ne kg afgevallen Bloos Komt er dit weekend wel waar aan.
LJ, ik zal meeduimen dat je geen vreetbuien krijgt Knipoog Als je iets wil nemen, snel water met ijsblokjes ofzo in de plaats nemen of even op bokt komen posten, of ver van de keuken gaan (wandelen of fietsen of whatever Haha!)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:35

Ja, ik hoop het ook. Maar dan nog, moet ik nog 6 dagen ongesteld zijn Boos! Blegh Boos!

Ik heb ook maar 6 uurtjes geslapen! Kon niet in slaap vallen van de kou en was om 2 uur nog wakker, en om 8 uur weer wakker!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:37

Das minder!
Ben ook net ongesteld geweest Clown alé nog steeds eigenlijk, maar na 3 dagen heb ik dat niet zo hard meer, maar de eerste dagen waren (en zijn altijd) wel een hel voor mij, echt om de 2uur naar de wc, zelfs met grootste tampons Bloos
Ok dingen die jullie eigelijk niets boeien Vork

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:39

Hahaha oke dat heb ik niet. Ik heb gewoon heel erge last van krampen, rugpijn en hoofdpijn (minimaal 4 dagen lang).

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:56

Wie weet hoeveel kcal je verbruik ongeveer boven je inname moet zitten (per dag) om zo'n halve kilo per week af te vallen?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 10:56

Geloof dat ik ergens zag staan dat dat 500/600 was. Maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb, dus of het echt betrouwbaar was?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:01

Hhmmm dat is wel oke dan. Ik probeer er minimaal 500 boven te zitten met verbruik, soms is het wel 800/1000 (met een nette dag Tong uitsteken).

Vandaag zit ik op 850 dagdeel maar dan ga ik uit eten (en de gerechten staan niet op valtaf: gebakken banaan, zoet stokbrood etc) Verbruik zit ik op 2560.
O: 45 gram muesli met 30 ml Sojamelk
T: appel
L: 3 meergranen boterhammen, kipfilet
T: 2 geperste sinaasappels, 1 banaan
A: wokken
(voorgerechtjes: 2x gebakken banaan, zoete kipfilet, zoet stokbrood, 2x loempia'tjes. hoofdgerecht: kipfilet, heel veel groenten, komkommersalade. nagerecht: fruit en 2 soesjes). Ja ik weet al precies wat ik ga eten want dat vind ik het lekkerste daar Haha!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:03

Goeie morgen. Lachen

vanochtend zei de weegschaal 49/50 Bloos! iemand tips hoe ik 't aantal kcal op kan schroeven en met hoeveel? Ik mag niet meer afvallen, nou heb ik wel 2 week niet gesnoept en mag vanaf vandaag weer snoepen (ah en gisteravond ook al), maar toch..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:05

Ik eet vanavond een of andere ovenschotel met courgette, aardappels, saus en mozzarella Nagelbijten / Gniffelen Is vast heel vet en niet dieetbewust, maar mijn moeder maakt het voor mijn zus (is gek van mozzarella) en ik moet, als medevegetarier, mee eten.
Beweging zit wel goed vandaag, twee uur paardrijden, paarden voeren, straks nog mijn sit-ups doen.
Eten overdag probeer ik een beetje laag te houden vanwege de ovenschotel, maar ook omdat we vanavond verjaardag hebben en ik dan altijd dwangmatig de bak chips voor mijn neus leegwerk (en ik houd niet eens van chips Scheve mond )

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:07

Ik ga vandaag hélémaal niets doen, alleen huiswerk en leren.

eergister en gister kreeg ik al kleine pijntjes, logisch beetje overbelasting, wat teveel gedaan deze week.

(zondag; 3 wedstrijden getennist
maandag; dik uur getennist (zwaar)
dinsdag; hardgelopen
woensdag; anderhalfuur getennist (zwaar)
donderdag; anderhalfuur getennist
vrijdag; bijna uur getennist
zaterdag; NIETS
zondag; 3 wedstrijden tennissen
en dan mag je bij elke dag nog minstens 3 uur fietsen rekenen)

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:08

Annetje schreef:
Ik eet vanavond een of andere ovenschotel met courgette, aardappels, saus en mozzarella Nagelbijten / Gniffelen Is vast heel vet en niet dieetbewust, maar mijn moeder maakt het voor mijn zus (is gek van mozzarella) en ik moet, als medevegetarier, mee eten.
Beweging zit wel goed vandaag, twee uur paardrijden, paarden voeren, straks nog mijn sit-ups doen.
Eten overdag probeer ik een beetje laag te houden vanwege de ovenschotel, maar ook omdat we vanavond verjaardag hebben en ik dan altijd dwangmatig de bak chips voor mijn neus leegwerk (en ik houd niet eens van chips Scheve mond )

Misschien kauwgum meenemen? Dat gaan kauwen. Ja

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:10

Jaduuh schreef:
Goeie morgen. Lachen

vanochtend zei de weegschaal 49/50 Bloos! iemand tips hoe ik 't aantal kcal op kan schroeven en met hoeveel? Ik mag niet meer afvallen, nou heb ik wel 2 week niet gesnoept en mag vanaf vandaag weer snoepen (ah en gisteravond ook al), maar toch..

Misschien moet je ook maar even wat minder bewegen? Helemaal ivm de 'pijntjes'. Wel tennisen (want dat moet je toch?) maar dan maar even niet hardlopen.
En toch wat meer eten, meer brood invoeren als je het gezond wil houden.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:12

Ja, nou.. 't was de bedoeling dat ik woensdag een rustdag zou hebben, maar toen werd ik gebeld door m'n trainer of ik mee wilde trainen met de woensdag selectie, nouja daar ga ik geen nee tegen zeggen, want die groep is zoveel leuker dan die van mij.. alleen mag ik dr niet in omdat als ze gaan verschuiven, de jongens uit die groep 't er niet mee eens zijn. *LOL*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:14

Zo ik ben naar de kapper geweest, is best oke al zeg ik het zelf Haha! Weer dode puntjes eraf en weer in lagen geknipt Ja

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:15

Sizzy schreef:
Zo ik ben naar de kapper geweest, is best oke al zeg ik het zelf Haha! Weer dode puntjes eraf en weer in lagen geknipt Ja

Mooizo. Haha!

Ik ben woensdag naar de kapper geweest, is weer een flink stuk af maar je ziet 't amper. Haha!

Nienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:20

Gisteren 2400 kcal. Huilen
Vandaag dus ff weer balansen. Ik probeer uit te komen op 1300. Mijn gewicht blijft mooi constant. Vanochtend woog ik nog steeds (al 2 weken) 64.3 kilo. Na volgende week ga ik weer wat actiever bewegen en dan hoop ik dat de laatste 2 kilo ook nog verdwijnt. Kheb nu last van mijn knie dus rennen gaat ff niet. Vandaag 2 banken wegbrengen in de trailer. Heb ze verkocht via marktplaats. Vanavond een nieuwe halen ook via marktplaats. Maandag nog één bij Ikea kopen en dan kunnen we er de komende jaren weer tegenaan!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:30

Ik kwam gisteren ook op iets van 2000 (gegokt, want ik heb geen idee hoeveel Turks brood is). Vandaag ook zoiets door het uit eten gaan. Wel lekker bewegen en dan kijken of een balansdag morgen lukt.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:38

Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand iets wat laxerend werkt? Schijnheilig Ik kan al een dag of 4 niet naar de wc en mijn buik is behorlijk opgeblazen. Zou toch wel fijn zijn als, wat erin gaat, er ook weer uit zou kunnen.

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:40

Uhm.. antiflur, kauwgum, kúnnen laxerend werken.
Ontbijtkoek misschien? Ik weet niet, volgens mij is dat per persoon heel verschillend.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 11:41

Annetje schreef:
Misschien een vreemde vraag, maar weet iemand iets wat laxerend werkt? Schijnheilig Ik kan al een dag of 4 niet naar de wc en mijn buik is behorlijk opgeblazen. Zou toch wel fijn zijn als, wat erin gaat, er ook weer uit zou kunnen.

Bruin, bruin bruinnn brood Knipoog
Sinaasappel(sap) kan. Ontbijtkoek.