Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kenso0wlover schreef:Ik heb deze week examens, vind het erg moeilijk wat ik moet eten ook vooral onder de examens.. Iemand tips?
Mijn dagje:
O: 1 boterham met light pindakaas
t: slimfast snackreep
L: 2 boterhammen, 1 met gekookt eitje, 1 met rookvlees
t: Ik hoop niks
A: bloemkool, gebakken aardappeltjes en gehaktbal
Verder alleen maar water, theee en koffie gedronekn.
Best netjes toch
Mocca schreef:O: Schaaltje magere joghurt met cruesli
T: Appel en rijstewafel
L: 2 volkorenboterhammen (1 appelstroop 1 rookvlees)
T: Peer, plakje ontbijtkoek
A: Spinazie, gekookte aardappels en twee knakworsten
T: -
kenso0wlover schreef:Ik heb deze week examens, vind het erg moeilijk wat ik moet eten ook vooral onder de examens.. Iemand tips?
Mijn dagje:
O: 1 boterham met light pindakaas
t: slimfast snackreep
L: 2 boterhammen, 1 met gekookt eitje, 1 met rookvlees
t: Ik hoop niks
A: bloemkool, gebakken aardappeltjes en gehaktbal
Verder alleen maar water, theee en koffie gedronekn.
Best netjes toch
Citaat:Bah ruzie thuis, wat doe ik.. een doos zeebanket leeg etenbleeehg
Ga maar snel een heleboel water drinken om het weg te spoelen.
Citaat:Bwaaa wáárom kopen mijn vriendinnen toch altijd snoepjes (deze keer dropfruitduo's) en plaatsen deze heel verleidelijk onder mijn neus?![]()
Ik heb de schade kunnen beperken tot 4 dropfuitduootjes, maar het is natuurlijk niet goed.
Citaat:Waarschijnlijk heb ik dan zoiets van; is nu toch al verpest, kan dat toetje er ook nog wel bij
Citaat:De vreetbui viel nog mee, ik had al flink wat chips in mijn mond, maar ik heb het maar uitgespuugd in de prullenbak
Citaat:o nee had gisteren een eetbui!!!!! Ik heb een lion en wat malthezers op
Citaat:Mijn dag was slecht!!
o: magere yoghurt met muesli
t: paardrijden, een wit bolletje met weinig kaas (er was geen bruin)
l:twee volkoren boterhammen met slankie
t: meloen
a: twee wraps met kip en een paar nacho's
Daarna nog een paar handjes m&m's i know, echt slecht!!!
Citaat:was best wel stom, ik met mn moeder bij alles wat we pakten eerst de verpakking lezen wat er in zat haha half uur aan het shoppen en dan maar voor 1 mandje vol
Citaat:oliebol... ik vergat de verjaardag van vanavond.... *zucht* .... ik denk dat ik doe alsof ik niet zo lekker ben ofzo.... dan sla ik het gebak over en drink ik alleen maar thee.
Citaat:Super VQ dat je bent gegaan!! Ik baal echt ontzettend dat ik nu niet kan sporten, voel me vadsig
Citaat:Oh boy, verjaardagen zijn niet goed.
Heb het nog redelijk kunnen beperken door de vlaai als lunch te nemen, en 25 gram chips is nog te overzien, maar toch. Maar als straf vanavond bij de nasi geen kroepoek en geen gebakken eitje meer. Net goed, dat zal me leren.
Citaat:Ik ga zaterdag ook op vakantie naar Turkije, maak me ernstige zorgen over het all-in voedsel :| Altijd zooo geweldig. Nja, gelukkig is er ook een fitnesszaal
Citaat:Dat moet je dus voorkomen door op tijd te eten en zorgen dat je alle voedingsstoffen die je nodig hebt voldoende binnen krijgt.
Als jij wacht tot je echt trek hebt en je eet dan pas iets, reageert je lichaam daar niet meteen op waardoor het gevoel alleen maar erger wordt.
Citaat:Ik maak me een beetje zorgen over mijn afvallen het gaat namelijk te hard vind ik. Ik bekijk het altijd van woensdag tot woensdag (ook al weeg ik iedere dag) vorige week was ik meer dan 2kg afgevallen dus ben ik flink wat meer gaan eten maar deze week ben ik meer dan een kilo kwijt. Heel fijn dat het allemaal zo goed gaat natuurlijk maar ik wil eigenlijk niet te snel gaan.
Citaat:Nee niet minder, andere dingen
Dus bruin brood in plaats van wit brood en meer groenten e.d. in plaats van een (doorgaans ongezonde) pizza
Citaat:Ja maar bruin brood en dan vooral met pitten en zaadjes is nog veel gezonder, omdat daar veel meer voedingsmiddelen inzitten. Je moet niet alleen naar de kcal kijken. Ik kan ook wel 1 mars op een dag eten en verder niks, maar gezond is het niet
Citaat:Verwacht alsjeblieft niet af te vallen door wit brood te gaan eten.
Dat is gewoon niet goed voor je, je hebt vezels nodig en die zitten in volkorenbrood.
Cruesli bevat veel suiker en kun je ook beter niet eten. Neem dan liever muesli waar niets doorheen zit en maak het eventueel lekkerder met stukjes appel en een beetje zoetstof.
Citaat:En over je vorige post. Je eet niet te veel, eerder te weinig. Op 4 witte boterhammen met jam, een appel en een pizza kun je echt niet gezond leven hoor.
Ik snap best dat je gewoon moet eten wat de pot schaft, moet ik ook, maar je eet vast niet iedere dag pizza, en 1 of 2x per week iets ongezonds maakt niet uit, is alleen maar goed, dan hou je het langer vol
Sizzy schreef:Mijn vriendje heeft net een halve zak chips weggefreten en ik heb niks op