Met al die beweging kan dat makkelijk ChantalSmook! En je lichaam gaf aan honger te hbben dus had je het waarschijnlijk gewoon nodig

Planning:
O: bananenkwark (250 gram magere kwark 1 banaan) 1 waldcornbeschuit met kaas en tomaat
T: 3 pruimen
L: 2 vkbb (kaas, tomaat/appelstroop)
T: appel
A: mexicaanse wraps (kidney bonen, mais, vega gehakt, geraspte kaas) aardbeitjes en stukje nectarine toe
T: vanavond ga ik even slecht doen, heb er al zo lang zin in en de hele tijd gezegt als ik maandag t/m donderdag heel netjes at het vrijdag avond mocht. En pfoe wat heb ik verschrikkelijk gedaan maar had er wel echt even heel veel zin in! Van de meeste dingen kleine beetjes maar had gewoon zin in alle smaken

nou schaam schaam komt het: klein stukje appeltaart, slagroom, hapje chocokoekje, 1 waldcornbeschuit (kaas/tomaat/pindakaas/hummus) pepernoten, kruidnootjes, heel klein beetje chips, krentenbrood, nectarine, pruim, granen koekjes

en dat was het volgensmij, drinken wel bij water en thee gehouden, en nog 2 km gefietst en boodschappen gedaan ect.
B: 20 km fietsen
D: water en thee
Normaal neem ik die beschuit niet bij het ontbijt maar vandaag heb ik lange schooldag en had er zin in