Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ukje schreef:lana, volgens mij zijn bara's deeg hapjes met kruiden erin ik heb een ex gehad waar ik het wel is kreeg maar die dingen zijn heel vet.
Humphrey schreef:M'n dag gaat niet al te best. Ik kan het de laatste tijd echt niet meer, een beetje normaal eten... Hopen dat het door die examenperiode komt en dat het daarna wel terug lukt.
Mijn dag tot nu toe (niet schrikken):
O: Ontbijtgranen met sojamelk
L: Chips en blikje ice tea
T: Banaan
T: 2 mandarijnen
Echt hopeloos...
Ow, LJ:. Wel goed voor jezelf blijven zorgen he meid! Maar ik las dat je die beslissing al genomen had.
LA: Krijg je dan elke dag hetzelfde middageten? Wel gezond, maar gaat dat niet vervelen?
March: Wat is je doel voor je volgende afspraak dan?
ukje schreef:lana, volgens mij zijn bara's deeg hapjes met kruiden erin ik heb een ex gehad waar ik het wel is kreeg maar die dingen zijn heel vet.
March schreef:Na je examens gaat het vast weer beter
Mijn doel was om ongeveer 2 kilo af te zijn gevallen, dus als ik nu mijn vreetbui van vandaag even vergeet, genoeg blijf bewegen en mijn schema's blijf volgen dan moet dat lukken
Humphrey schreef:O: Ontbijtgranen met sojamelk
L: Chips en blikje ice tea
T: Banaan
T: 2 mandarijnen
Kilometertje zwemmen
D: Pannekoek met appel en bolletje ijs
T: Appel
Humphrey schreef:Lana: hoeveel weeg je eigenlijk en hoeveel wil je er nog af? Want je ziet er echt goed uit zo vind ik.
ladyjoy schreef:Mijn dag:
O: 2 br boterhammen; vruchtenhagel
L: 2 br boterhammen; kipgehakt, 2 geperste sinaasappels
T: banaan gemixt met 200 ml Sojamelk
T: plakje ontbijtkoek
A: 80 gram volk. pasta, 80 gram rundergehakt, macaronigroenten + saus en beetje 30+ geraspte kaas
T: klein stukje chocotaart, gestoofde peertjes
Beweging: 45 min. paardrijden (les), huishoudelijke taken (stofzuigen, afstoffen, afwassen, koken) en 30 min. lopen + boodschappen doen, 20 min. buik/rug oefeningen van de fysio