Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Die crosstrainer daar klopt niet hoor, ik voelde iedere spier in mijn lijf strak trekken, mijn tong hing zowat op mn knieeën maar het ding beweerde dat ik maar 15 kc's had verbrand in een kwartiertje [ben in totaal 25 minuten geweest], versnelling zes, en ik ging er stevig tegenaan. [raar ding, er zitten ook geen programma's op oid] Nouja maakt niet uit, je VOELT gewoon je hele lichaam werken, echt heerlijk
Verder nog een kwartiertje op de fiets gecrosst en verder vooral gewichtoefeningen voor mijn flubberarmen.
[minimaal een zo'n boom] en een vegaburger uit de oven

is wel een goede drijfveer, hebben jullie al een (voorlopige) datum? 

en tja, ik ga er gewoon voor!

imka schreef:Hey, ik ben even aan komen wippen hier, maar wat eten jullie allemaal weinig als jullie dieeten zeg :S Hoop voor jullie dat het eraf blijft als je weer normaal eet. Ik heb namelijk een dieetlijst gekregen een poos terug en dit moet ik eten:
O: 2 boterhammen met mager beleg en karnemelk
M: 3 boterhammen met mager beleg
T: Pakje sultana en stuk fruit
A: aardappels. groenten en vlees en optimel toe
In het weekend een grote koek
Anyway, ik wil graag meedoen als dat kan met de strijd. Ik moet nog 7 kilo kwijt en dat wou ik in 15 weken proberen. (Dus eind augustus ong.) Gaat me helaas niet meer lukken voor de zomer maargoed, eraf moeten ze toch. Ik weeg nu 77 kilo bij een lengte van 1.80. Dus ietsje te zwaar. Ik fiets per week 3 uur als sport en loop 3x per week in het bos. Als jullie meer willen weten hoor ik het wel en tja, ik ga er gewoon voor!

Katja schreef:Nu moet ik wel afvallen om straks mooi in een trouwjurk te kunnen.
maar we hebben het verzet naar volgend jaar zodat we nog even door kunnen sparen en een groot feest kunnen doen in het Muiderslot
dus nu heb ik tot volgend jaar 
Dat is pas een reden om te zondigen
!
, ik weet er alles van want ik ben ook bezig met het oog op mijn trouwdag. Moet nu alleen oppassen dat ik niet te veel afval want ik heb mijn jurk al
.
, we vonden het beiden niet onze smaak maar geen tijd meer om een ander gerecht te maken. Heb alleen een salade met kip en een maiskolf op, maar gezond is anders.
Daarna uitgegaan waar ik ook nog flink wat borrels nam.
RaQuKA schreef:
Mijn dag:
O: bakje Kellogs Special K met melk
L: 2 boterhammen met boterhamworst
T: mueslireep + pakje droge crackers
A: sperziebonen + varkenshaas + gebakken aardappelen
T: bakje aardbeien

LittleAnn schreef:o: magere yoghurt met beetje cruesli en aardbeien
t: geen volkoren sultana, was hem vergeten!
l: bruin broodje gekookt ei en ossestaartsoepje op school
t: twee volkoren crackers met beetje pindakaas (ter compensatie van de noten die ik niet meer in huis had)
a: tomatensoep met spinaziepasta en een stukje stokbrood, aardbeien als toetje