Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 21:28

Hier staat ook 19.18 maar vaak om 19.16 al uitverkocht

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 21:30

Ik had pas een lidl waar de groente en brood pakketten gewoon in de winkel stonden en voor iedereen in te zien en te kopen. Dat probeerden ze naast tgtg en dat liep eigenlijk veel beter, Enorme hoeveelheid groente en fruit voor 3 euro. Veel pruimen, nectarines, appels, bananen, en net uien, twee netten citronen, 6 paprikas en 4 koolrabis voor 3 euro :oo

De broodzakmwas gevuld met 6 harde broodjes, een ciabatta en nog een soort vloerbrood voor 2,50.

Wel valt op dat er veel minder aanbod lijkt te zijn in de app. Vooral sushi hier in de regio en tankstations.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-22 16:51

Yes wij zijn ook begonnen! Vorige week hebben wij deze box opgehaald bij de Coop:

Afbeelding

En vandaag deze bij de lokale bakker!

Afbeelding

Beide keren een superpakket.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 08:31

Ik had deze week een Hema box. Had gehoopt op allerlei verschillende etenswaren maar kreeg 1 vanille slagroom vlaai twv 11,50 en een slagroomschnitt van 6,25.

Ik was best teleurgesteld. :') Had gehoopt op normaal eten ipv gebak maar alsnog zou ik dit soort taarten bij de hema nooit voor de volle pond kopen maar alleen afgeprijsd, ik vond het de waarde dan ook niet waard (hoewel het dat natuurlijk wel was). :')

Maar goed, ik ben dan ook behoorlijk verwend met boxen van mijn bakkers en de Lidl inmiddels dus mijn lat ligt hoog. :D :')

1 Taart is inmiddels al op en de schnitt is de vriezer maar ingegaan voor als we een keer bezoek hebben.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 11:45

Vandaag voor het eerst een broodbox bij de Coop opgehaald hier in de buurt. Voor 3.99 dik tevreden.

Afbeelding

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 11:50

Ik had deze week 2 goed gevulde Lidl boxen en een box van bakker van veenen. Was erg lekker

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 13:10

Onze lidl heeft naast de tgtg pakketten ook 0,25 cent bakken. Bijna altijd leeg, maar je moet net even weten wanneer ze gevuld worden. Ik werk elke zondag om 12:30, de lidl gaat open om 12 en ligt op mijn route, dus rij altijd snel even langs voor een broodje en of avond eten voor op werk, en dan liggen de bakken geregeld "vol" en zitten op veel andere artikelen ook afprijzing stickers. Terwijl als ik regulier boodschappen ga doen altijd alles leeg is :j

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 13:39

Je moet dan inderdaad net mazzel hebben :j Vorige week zondag een konijnebout voor 50 cent gescoord bij de Lidl :j

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-22 17:47

We waren vandaag op visite in een andere plaats en hadden daar een pakket gekocht bij een bakker. Bij aankomst waren we wel verrast: er stonden wel zo'n 20 mensen te wachten in de rij! Binnen in de bakkerij stonden wel 7 karren vol met kratten brood. Je mocht een x aantal pakken per box. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal 'over' was. :') Maar deze bakker heeft op de een of andere manier gewoon een goed verdienmodel gevonden aan tgtg volgens mij. :') Anyway, vond het leuk dat ik zelf mocht kiezen!

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:09

Gisteravond zat ik klaar om een Lidl box te scoren. Alles ging goed, maar na de betaling gaf ie een fout. Dus ik snel opnieuw gedaan, weer een fout, dus nog een keer opnieuw en toen bleef ie hangen. Echt heel erg lang. Ondertussen zag ik op mijn rekening dat het wel 3x was afgeboekt. Na ongeveer een uur app weer opnieuw aangeklikt en was het toch gelukt.... 3x :') .
Vanmorgen mijn collegaatje gebeld, die het financieel wat moeilijker heeft, en gevraagd of zij 1 box wilde overnemen. Maar helaas, had ze geen belang bij. Tja het hoeft niet :wave:
Dus 1 box maar geannuleerd. Eind van de middag dus 2 boxen ophalen *\o/*

Zaterdag had ik ook 2 boxen van de Ikea, echt goed gevuld: per box 2 maaltijden (met Zweedse balletjes :D )1 bakje met zalm, een pastasalade en 2 broodjes met krenten dacht ik.

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:56

Wat een fantastische box van de Jumbo. Het is hier eigenlijk altijd goed maar deze is echt super. Waarde dik over de 30 euro.[img]
Afbeelding
[/img]

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 13:01

Mooi pakket, en lekker gevarieerd.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:10

AnnoNiemand schreef:
We waren vandaag op visite in een andere plaats en hadden daar een pakket gekocht bij een bakker. Bij aankomst waren we wel verrast: er stonden wel zo'n 20 mensen te wachten in de rij! Binnen in de bakkerij stonden wel 7 karren vol met kratten brood. Je mocht een x aantal pakken per box. Ik kan me niet voorstellen dat dit allemaal 'over' was. :') Maar deze bakker heeft op de een of andere manier gewoon een goed verdienmodel gevonden aan tgtg volgens mij. :') Anyway, vond het leuk dat ik zelf mocht kiezen!

Voorheen ging dat brood vaak weg als veevoer. Hier in de straat bij de bakker ging ook elke dag een aanhanger naar de boer. Nu met de extra kosten zullen ze dit brood ws verkopen ipv weggeven.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:28

Ook een soort van too good to go, net een overblijvers pakket gehaald bij de Albert Heijn.
Voor 4,99 - heb even vlug gerekend en de normale waarde zit rond de 19 euro. :)

Afbeelding

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 19:36

Zo'n overblijf pakket van de ah klinkt ook als een goede optie maar dan zou ik er eentje willen van de bakkerij. Al zie ik op tegen het ophalen tussen 8 en 10 in de avond.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:00

Hier kan je altijd maar 1 Lidl box scoren of je moet meerdere accounts hebben

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:04

Worden de overblijvers ook op een bepaalde tijd erop gezet, weet iemand dat?

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 20:10

@fitzroy In de ochtend voordat de winkels open gaan. Maar hoe laat precies geen idee.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:28

Fitzroy schreef:
Worden de overblijvers ook op een bepaalde tijd erop gezet, weet iemand dat?

Hier in de ochtend rond openingstijd. Ze zijn hier ook vrij snel weg steeds.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:41

Ik ga het morgen eens in de gaten houden. Thx!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 21:53

friezenfan2 schreef:
@fitzroy In de ochtend voordat de winkels open gaan. Maar hoe laat precies geen idee.

Schijnt 6 uur 's ochtends te zijn, ik werk zelf bij AH en heb al weleens een shift gehad op zondag dat terwijl wij pas om 9 uur open gaan, voor 8 uur alle boxen al gereserveerd waren :')

Moet zeggen dat ik er op zondag middag nog weleens extra pakketten bij zet als ik makkelijk aan de waarde kom, maar ik denk dat niet veel filialen dat doen.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-22 23:02

ik heb nu 2 keer zo’n overblijf box gedaan.

deze was van de AH to go. alles behalve de druiven met datum te gebruiken tot en met en dan de dag/avond van ophalen (vanaf 22:00). 5 euro betaald en zou 14,95 waard moeten zijn. echt waarde geen idee maar gezien de dingen met zalm en het is de to go variant. dus zal vast kloppen.
Afbeelding

deze is van een “normale” albert heijn. data verschillend maar wel allemaal THT en dan een paar dagen/week of zelfs tot de 30e.
5 euro betaald en zou 14.95 waard moeten zijn. totale waarde 14.31.
Afbeelding

twijfel om contact op de nemen over het verschil van waarde. vind het misschien ook wat raar, voor die 60 cent. wat zouden jullie doen?

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 21:04

Die overblijvers zien er ook goed uit zeg! Die 60ct zou ik laten zitten, maar ik reken sowieso eigenlijk nooit de waarde na.

Ik had gisteren nog een Hema tgtg gehaald. Veel taart maar dat komt altijd wel op hier in huis :D
De totale inhoud was een half wit brood, twee harde broodjes, een hele mokka taart met allemaal mooie herfst decoratie er op, twee gekke tompoucen (speculaas en iets met room en kruimels?), nog een gebakje dat ik nog niet heb geïdentificeerd en een chocolade muffin.
Binnenkort maar weer eens een box van een bakker scoren waar vooral brood in zit, de vriezer is nu bijna leeg genoeg om weer wat kwijt te kunnen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 17:21

Mijn groente en fruit Lidl box. Inclusief tijdschriften. Kunnen die ook al over de datum? _O- Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 18:03

Van de vorige maand?