Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Maar alles gewoon weer kwijtgeraakt.
) noten
), komkommer, ui en courgette, in de pan gebakken dus wordt uiteindelijk een soort quesedilla maar dan met weinig kaas.ChantalSmook schreef:Sureido, wat voor werk doe je en fiets/sport je verder?
Ik zelf zou kiezen voor een groter maar gezond ontbijt om je lichaam aan het werk te zetten.
en ben niet eens zo dik maar die onderbuik vetjes en zijkantjes mogen wel minder.
wel lekker
Supervixen schreef:sureido schreef:Kg... maar gelukkig was dat verder niet uit de tekst te halen
Tuurlijk wel maar ik vond het grappig.
Dan heb je al een stap gemaakt sureido. En 1 keer per week ongezond moet kunnen hoor.
Nee grapje, ja vind ik ook dat 1 keer ongezond moet kunnen, het moet ook leuk blijven!ChantalSmook schreef:Nou dat is toch helemaal super dan toch! Goeie balans en vol te houden voedingspatroon zo! Ook lekker blijven genieten!
Ik heb Vivian sinds gisteren van de borst gehaald en dat maakt gigantisch veel verschil. Ze slaapt nu ook braver, waardoor ik voor het eerst sinds de bevalling wat normaler heb geslapen. Dit doet mijn hart heel goed, vandaag geen last gehad!