Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:O: 40g havermout, sojamelk, lijnzaad, gojibessen, agavesiroop, cacao
T: Appel
L: 3 meergranen boterhammen, 2x sojaboter/runderrookvlees, 1x sojaboter/appelstroop
T: Nectarine + volkorenbiscuitje
A: Zilvervliesrijst metsajoerboontjesbruine suiker en roomboter
T: Schaaltje soyayoghurt bosbessen
Many schreef:O: havermout met rijstmelk, kaneel en een wortelmuffin erdoor verkruimeld
T: banaan
L: 1 zoete aardappel, tofu en sperzieboontjes
T: handje noten, cherrytomaatjes (zo'n 12 denk ik)
A: broccolisoep met 2 mini speltbolletjes. 1 met avocado en tomaat, 1 met pesto/tomaat/olijven uit de oven
T: gezonde warme chocolademelk (rijstmelk, cacao, kaneel, honing)
B: 20 minuten fietsen,30DS level 2
NeverGiveUp schreef:Ik ben weer back on track geloof ikKomt met het gestructureerde leven
O; Havermout met soya melk en cranberry's, blauwe bessen, frambozen, walnoten, honing en kaneel.
B; twee uur werken, schoonmaken
L; Groente omelet met twee eieren, tomaat, courgette, paprika, ui en een beetje zout en peper.
B; drie uur werken, schoonmaken. En 40 min fietsen.
T; Volkorencracker met boter en kipfilet en eentje met pindakaas, halve banaan en walnoot.
Smoothie met halve citroen, tomaat, rode besjes, 1 appel, halve banaan en spinazie.
Daarna nog een maiskolfje met een kop thee.
B; 20 min fietsen en 1 uur paardrijden.
A; Broccoli dagschotel prutje met gehakt, wortel, ui. En wat aardappelen.
T; Klein chocolade cakeje, en twee broodjes met filet american en gekleurde hagelslag. Glaasje sinaasappelsap.
ChantalSmook schreef:Liserm94 hoelang fiets jij eigenlijk op 25 km eigenlijk? Aankomen doe jij zeker niet met dat lijstje en die beweging.Die verantwoorde muesli reep klinkt ook wel lekker trouwens.
Plien beterschap
Laura als je inderdaad gewoon normaal eet en beweegt kom je echt niet zomaar aan!
En met mijn beweging kon ik het wel goed gebruiken. Maar ik had vanochtend ook lekker 4 boterhammen, tomaat en komkommer en houmous meegenomen voor de lunch. Uiteindelijk snel op een andere woning eten mee moeten pakken omdat mijn eten ergens anders lag![]()
Was altijd van het ff snel eten tussen door en merk nu ik steeds vaker dat sinds ik me verplicht rustiger ga zitten en bewust eet ik minder rommel snaai dan dat ik in de haast eet. Had dan liever een extra boterham gepakt om voedzaam energie naar binnen te werken wanneer mijn lichaam aangeeft dat ik honger had.
Laten jullie van lijnzaad ook meer scheetjes?Ik zit er toch aan te denken om minder ervan te eten. Het word namelijk niet echt minder nu ik het langer eet
LisErm94 schreef:Welk merk/ingredienten?Nee, is een mueslireepje dat ik bij de jumbo kocht. Zonder zoetstoffen enz en bestaat voor 50% uit noten, behalve dat er veel vetten inzitten (door de noten neem ik aan) zag de ingrediëntenlijst er goed uit. Wel duur en zelf maken is vast nog beter maar ik ben niet zo'n keukenprinses