Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
OldSkipper schreef:Mij hoor je ook niet zeuren hoor, ik vind het naast het "niet voor vegetariers gedoe" ook te duur en smerig. Dus mij zie je er niet..
Lusitana schreef:OldSkipper schreef:Mij hoor je ook niet zeuren hoor, ik vind het naast het "niet voor vegetariers gedoe" ook te duur en smerig. Dus mij zie je er niet..
Dat is een keus. Niemand verplicht je om er te eten. Maar het zegt niets over het bedrijf zelf als het jou niet aanspreekt of je ergens anders meer en goedkoper wilt halen.
Over smaak valt niet te twisten. Wat jij niet lekker vindt, kan een ander van smullen, en andersom. Maar je kunt niet beweren dat de producten op zich slecht zijn.
Macs schreef:Het is wel zo dat je als Vegetariër wat bij de Mac koopt je alsnog geld geeft aan een heel groot vlees-bedrijf. Dus dat werkt ook niet mee.
Ik vind de McDonalds echt een fabriekNeemt niet weg dat ik er af en toe kom, het is toch handig en goedkoop. Maar ergens achter in mijn hoofd wil ik helemaal geen geld uitgeven aan zo'n bedrijf.
![]()
Als ik er kom neem ik meestal een salade voor een euro en een frietje met fritessaus.
Ik ben trouwens geen vegetariër.
svdijk86 schreef:Lara ik snap jemaar ik vind de kokos shake gewoon persoonlijk echt niet lekker.. terwijl ik
gek ben van kokoskoeken en bounty's en malibu-chocomel.
De kokossmaak is té aanwezig.. en ik heb alleen maar meer dorst. De mango vond ik wel gaan,
maar framboos en appel-peer blijft toch mn favoriet.
Siets ik ben bij de bakker bart evenveel kwijt voor een half stokbroodje met kaas en een colaatje
als bij de mac voor een menu.....
Siets schreef:Macs schreef:Het is wel zo dat je als Vegetariër wat bij de Mac koopt je alsnog geld geeft aan een heel groot vlees-bedrijf. Dus dat werkt ook niet mee.
Ik vind de McDonalds echt een fabriekNeemt niet weg dat ik er af en toe kom, het is toch handig en goedkoop. Maar ergens achter in mijn hoofd wil ik helemaal geen geld uitgeven aan zo'n bedrijf.
![]()
Als ik er kom neem ik meestal een salade voor een euro en een frietje met fritessaus.
Ik ben trouwens geen vegetariër.
Ik vind de Mc dus verre van goedkoop. Dat is met alle fast-food restaurants zo, dus de Mc is er geen uitzondering in,
maar als ik het voor het geld moest doen, zou ik er 3 dagen van kunnen koken.
OldSkipper schreef:Pff doe ff moeilijk, de vraag is : Wat vinden jullie nou van de MCdonald's? Nou dat is wat ik er van vind, een ieder die t heerlijk vind wens ik smakelijk eten, maar ik hoef t niet
MerelxG_R schreef:Ik rijd er elke dag langs als ik naar school fiets (of er van terug kom.) Niet altijd even leuk als je een lange dag hebt gehad en barst van de honger.Maar ik eet daar alleen 'n hamburger, mckroket of een frietje. Heeerlijk.
Ga d'r denk ik een keer in de maand/twee maanden een keertje eten.