Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 03:14

Laura....is....officieel...dood.... nu...

mén.. Net een half uur armen borst en rug, een kwartier benen, kwartier abs en kwartier stepapparaatmet 20 kg gewichten in elke hand..

En dat doe ik voor mijn lol.. Rolleyes *LOL*

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 07:51

Haha wel goed voor je Laura, je zal wel lekker spierpijn krijgen overal Tong uitsteken

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 09:30

au Laura, dat klinkt pijnlijk!! sterkte!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:19

wat eten jullie als ontbijt ? ik ben nogal een moeilijk type, lust geen kaas, kwark, etc.

ik eet meestal 2 volkoren boterhammen met of soms hagelslag, soms kipfilet of ander mager beleg, maar soms ook wat crackers met appel of pindakaas ofzo....
nog ideen voor me ?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:20

hebben mensen mijn verhaal nog gelezen op pagina 41 ? nog mensen die het herkenbaar vinden ofzo misschien ???

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 10:54

Ik eet als ontbijt een bakje magere yoghurt met muesli, ben ook ontzettend moeilijk 's ochtends. Sorry, herkende niet zo veel in je verhaal, maar als je nou bijvoorbeeld zou plaatsen wat je nu eet en hoeveel je beweegt, misschien kunnen we dan wat tips geven?

Lorelai

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:40

Ik eet soms b rinta of havermot als mijn ontbijt. Of gewoon 1/2 boterhammen met hageslag.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:58

Lees al een tijdje mee, maar wilde eigenlijk niet reageren.
De meesten die hier zitten gaat het echt maar om een paar kilo.

Ik ben nu 18, en nooit mager geweest. Oftewel altijd te zwaar.
Ja, ik ben zelfs zeker wel 25 kilo te zwaar geweest. Dat was ondertussen alweer iets minder.
Ik ben maar klein (1.55m.) En ben al blij als ik zeg maar 60 kilo zou wegen. Maar goed, misschien wil ik er tegen die tijd meer af.

Het lijnen is bij mij begonnen vanwege mijn darmen. Ik heb nogal gevoelige darmen, dus ben anders gaan eten. Om buikpijnaanvallen te voorkomen liet ik in 1 klap alle tussendoortjes weg. En dit heeft er wel voor gezorgd dat ik zeker een 8 kilo kwijt ben. Ja, en dit ging redelijk makkelijk, nu de vraag of ik het door kan zetten.
Maar echt altijd op mijn eten letten vind ik lastig, ik zorg er voor dat ik eet waar ik hopelijk geen last van heb. Maar wil ook weleens als ik op een verjaardag ben wat mee kunnen eten. En heb dus ook geen haast met lijnen op zich, maar zou er wel wat meer kilo's afwillen. Nu nog een 12 kilo toch zeker wel.

Ik ben geen type van ik ga naar de sportschool. Ik fiets wel naar school en terug, dat is al ruim 15km per dag (5 dagen in de week), ik zit een keer of 5 op het moment per week op een pony (voorheen 10x per week).

Elke keer als ik meelees twijfel of ik wat zou posten, maar doe het nu toch maar. Zeker nu er meer reageren met vrij veel overgewicht.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 13:11

hoi dyonne!
ik denk dat ik ook wel vrij veel overgewicht heb, ben 1.70 en ik woog rond de 85, dat is nu gelukkig gezakt tot 78.7!! en ik wil graag nog zo'n 8.7 kilo kwijt.
Ik moet het ook wel van dieet hebben, want ik heb echt geen tijd om meer te bewegen dan ik nu doe. Ik rijd 3 keer per week, en de laatste tijd mest ik vrij veel uit bij topcob, dat valt ook wel onder sport vind ik.

Als ontbijt eet ik meestal een bakje kwarktaart (maar ik mag omdat ik Atkins doe ook wel eieren met spek of dat soort eten).

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 13:52

Ik ben 1,60 en gister gaaf de weegschaal 58,5 aan. Op zich niet te zwaar, maar met 1 of 2 kilo minder zit ik gewoon beter in m'n vel.
Ik ben niet streng op dieet. Ik let nu gewoon goed op wat ik eet.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:00

Net als lunch vier crackers op (lichtgewicht), 2 met 30+ kaas en 2 met filet americain.

Met een kopje cup-a-soup erbij Lachen

Vanochtend niet ontbeten --> te laat uit bed --> tja student he Haha!

Zit nu op 350 Kcal. Vanavond eet ik geen vlees bij m'n avondeten, maar veel groenten.

Maarrrr, vanavond wel een paar biertjes waarschijnlijk.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 14:08

juval schreef:
hoi dyonne!
ik denk dat ik ook wel vrij veel overgewicht heb, ben 1.70 en ik woog rond de 85, dat is nu gelukkig gezakt tot 78.7!! en ik wil graag nog zo'n 8.7 kilo kwijt.
Ik moet het ook wel van dieet hebben, want ik heb echt geen tijd om meer te bewegen dan ik nu doe. Ik rijd 3 keer per week, en de laatste tijd mest ik vrij veel uit bij topcob, dat valt ook wel onder sport vind ik.

Uitmesten is idd ook wel aardig te rekenen, ik doe ook een 4x per week heel wat boxen. In de winter soms wel 6-7, in de zomer zijn het er maar 4. En dat worden er straks nog maar 2 of 3.

Gaat nu maar gezond weer water drinken. Haha! En heb net alweer een pony gereden. Toch eens zien of ik voor de zomervakantie er nog wat kilo's af kan krijgen. En de rest komt dan wel, zou wel graag rond de 65 willen zitten van de zomer. En volgens mij moet dat ook wel kunnen.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:14

Zo ik ben vandaag een beetje uitgeschoten Bloos
Ik had 4 lekkere mueslibollen gekocht, wilde er maar 2 nemen, maarja, ik had trek dus alle 4 opgegeten. En ook nog normaal ontbijt en lunch Lips are sealed Zit nu al op 1230 kcal Lips are sealed in die mueslibroodjes zitten namelijk al 640 calorieen Verdrietig

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:21

Heb 't gevoel alsof ik al heel veel gegeten heb vandaag, haha
Da's best goed Tong uitsteken

Als ontbijt dus gewoon yoghurt met muesli, 's middags een appel en net 2 sneetjes licht roggebrood.
Vanavond voor 't sporten nog een sneetje roggebrood eten, dan lekker 45 minuten zweten en dan een soepje en nog meer roggebrood

Hmm, ik voel me echt een stuk beter nu ik weer gewoon kan bewegen, grappig hoe dat werkt Lachen

640 Bloos! Da's best veel, valt me tegen... Maar ja, in witte bolletjes zit per stuk ook iets van 120kcal, helaas.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:26

Ik dacht dat je juist probeerde om meer Kcal te eten Verward
Kom straks niet plaatsen help ik wordt te dik als ik later weer normaal eet Lips are sealed
Zie je zelf nou niet hoe dom het is om zo weinig te eten?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:32

Eh, dit is al meer dan ik normaal at hoor, dus... Bovendien ben ik niet zo dom om in een keer weer volledig normaal te gaan eten. Geloof me, als ik eenmaal een vast eetpatroon van 500kcal per dag heb ben ik blij.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:36

Je zegt zelf dat je die 640 al veel vind en er "helaas" zoveel in die bolletjes zitten. Je kan best nu in 1 keer 700/800 Kcal eten hoor dat hoef je echt niet met 50Kcal per week op de bouwen bij wijze van.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:38

Niet als je maanden geleefd hebt op nauwelijks 300kcal per dag. En ik zeg "helaas" omdat ik zo zo'n heel zakje op kan eten, alleen tsja, dat is nou niet bepaald goed voor je. Maar goed, dat moet je wel zo langzaam opbouwen...

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 15:40

Maanden op 300Kcal?!
Hoeveel Kg ben je wel niet afgevallen nu?

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:01

Ik denk ook dat je nu wel naar 700 per dag kan sowieso Lachen En dan gewoon kijken hoe het gaat, als je die calorieen maar uit goede dingen haalt is er niets aan de hand, dus bruin/volkoren brood ipv witbrood, dat soort dingen, dan moet het kunnen.
Veel groenten en fruit ook natuurlijk Lachen
Laatst bijgewerkt door Spetterlover op 17-05-05 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 16:02

_Scarlet_ schreef:
640 Bloos! Da's best veel, valt me tegen... Maar ja, in witte bolletjes zit per stuk ook iets van 120kcal, helaas.

Ja per broodje 160, dus 640 totaal want ik had er 4 op Bloos
witte bolletjes volgens mij 130 per stuk, maarja, in het weekend kan toch geen kwaad, anders heb je echt geen leven meer Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:13

lekker crashdieet is dat van mij.... ben in 1 weekend 4 !!!! kilo aangekomen, echt niet meer normaal gewoon.
Heb wel heel slecht gegeten, maar dat is maar 1,5 dag geweest en dan dus zoveel aan kunnen komen echt niet gezond meer.

Anyway, ik begin onderhand geobsedeert te worden door dat cyfertje op de weegschaal.. heb besloten dat ik geen punten meer tel, maar gewoon gezond probeer te eten en wil voortaan elke dag een half uur hardlopen Lachen niet om af te vallen, gewoon om lekker in m'n vel te zitten.
Ik merk ook dat nu ik wat meer weeg, ik geen last meer heb van duizelingen enzo. Zit nu op 61,5 bij een lengte van 1.70.. maar ik ga me niet meer te vaak wegen dus...

alleen... ben ik bang dat als ik gewoon een beetje oplet op m'n eten dat ik nog minder eet dan dat ik deed? ik wil gewoon normaal eten Scheve mond en er niet 24 uur per dag mee bezig zijn Boos!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:19

Gewoon jezelf een 'basispatroon' aanmeten wat een soort automatisme wordt. Stel een standaard dag op met wat je lekker en fijn vindt om te eten (en wat gezond is) en probeer dat zoveel mogelijk te eten en daarvan dingetjes nu en dan te vervangen. Dan hoef je niet bang te zijn dat je te weinig eet of te veel.

Mazzelmeid; als je in een weekend zoveel aankomt ben ik toch bang dat je daarvoor te weinig gegeten hebt zodat je lichaam het voedsel van dat weekend meteen omgezet heeft in reservekilos Haha!

Je kan beter die laatste kilo's er langzaam afkrijgen, dat blijft tenminste eraf Lachen

*Laura heeft spierpijn in d'r kuiuiuiuiten...*

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:19

Dat heb ik ook, ik weeg me veel te vaak, en als het de ene dag iets meer als de andere.. Lips are sealed
Ben ook alvast aan het bedenken wat ik zo ga eten en hoe veel, dat is gewoon niet leuk, want zo ga je alleen maar meer aan eten denken en meer eten dan dat je normaal zou doen.

Wat heb je allemaal gegeten dan dat er opeens 4 kg bij is ??
Bij mij is er ook weer iets bij, maar dat komt omdat ik nu probeer ietsje meer te eten, maar even kijken hoe dat verder gaat.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 17:21

Je kan ook meer wegen door hele andere omstandigheden... doordat je veel water gedronken hebt, of omdat je ongesteld moet gaan worden....
Pin je dus niet teveel vast op die weegschaal!