Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoosG schreef:Hebben jullie al eens vegetarisch shoarma gehad? Ik merk dat dat echt wel iets is wat ik mis, vooral als mijn vriend het aan het koken is. Ik zag dat de vegetarische slager het wel aanbied, maar niet in mijn supermarkt. Maar als het lekker is, wil ik er best wel voor omrijden en dan een aantal pakjes in de vriezer leggen. Maar heeft iemand het al eens gehad?
Ik ga vandaag proberen met shoarma kruiden op kikkererwten een pitabroodje te maken. Misschien helpt dat een beetje.
Magrathea schreef:RoosG schreef:Hebben jullie al eens vegetarisch shoarma gehad? Ik merk dat dat echt wel iets is wat ik mis, vooral als mijn vriend het aan het koken is. Ik zag dat de vegetarische slager het wel aanbied, maar niet in mijn supermarkt. Maar als het lekker is, wil ik er best wel voor omrijden en dan een aantal pakjes in de vriezer leggen. Maar heeft iemand het al eens gehad?
Ik ga vandaag proberen met shoarma kruiden op kikkererwten een pitabroodje te maken. Misschien helpt dat een beetje.
Wat kookt je vriend dan zoal?![]()
Vegetarische shoarma van de vegaslager is erg lekker maar die van Vivera ook. Die van DVS is wel het lekkerst natuurlijk maar helaas ook het duurst![]()
Wat jij noemt klinkt ook erg lekker! Vaak zijn het de kruiden die het hem doen bij vlees, dus dezelfde kruiden op iets anders doen zorgt voor een vergelijkbaar resultaat