Ik haal ze bij de drogist; 500 gr voor € 1.95
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Is dat wel goed?
.

Ik heb dus werkelijkwaar geen idee hoeveel koolhydraten of calorieën ik binnen krijg.
Heerlijk. Laura82 schreef:Jij bent ook al zolang bezig, jij weet al prima wat je wel en niet kan etenIk ben nog ff zoekende naar het juiste evenwicht, zodra dat er is ga ik ook zeker niet meer tellen. Die t nu ook niet elke dag, voer soms random een dag in om te kijken of mn gevoel juist is.
sport best veel in de zin van 2 paarden rijden M/Z niveau, actief werk en ik heb een labrador. Ik deed veel hardlopen maar met 2 paarden geen tijd meer voor. Ik ben een groot voorstander van zo natuurlijk en biologisch mogelijk. Volgens mij heet dat Paleo, en daarmee mag je ook niet zoveel koolhydraten.
was de eerste dage veel afgevallen en sta de rest van de tijd stil, onzeker word ik ervan...
Die 3 kilo hoef jij niet te missen hoor
Die van mij ging leeg, gelukkig want was net zoals jij
soms moet ik dat doen tijdens een bepaalde periode van de maand
daarom vandaag maar ff balansen
Laura82 schreef:Dat is een oude foto, maar ook daar was ik al wel te zwaar hoor. Volgens mij woog ik daar rond de 80 kg bij 1.72, alleen toen was t wel nog beter verdeeldnu ben ik 2 zwangerschappen en 10 kg verder, en zitten die extra kilo's vooral aan mn buik vastgeplakt
haha heb ze ook hoor