tamary schreef:Als je iets omgeploegd wil hebben zonder machines heb je meer aan een paar varkens
Das inderdaad ook een goede...misschien een kinderboerderij waar je die kunt lenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsten_S schreef:Iemand had trouwens de tip met de wcrollen. Nu heb ik veel verzameldmaar hoe diep moeten ze. En hoe zorg je dat ze niet gaan schimmelen enzo?
Ik ga toch maar beginnen aan de tomaten zaaien haha ,jullie hebben me overgehaald eerder te beginnen haha.
Tinky12 schreef:Kirsten_S schreef:Iemand had trouwens de tip met de wcrollen. Nu heb ik veel verzameldmaar hoe diep moeten ze. En hoe zorg je dat ze niet gaan schimmelen enzo?
Ik ga toch maar beginnen aan de tomaten zaaien haha ,jullie hebben me overgehaald eerder te beginnen haha.
Ik doe ze door de midden en als het niet te vochtig en ventileren is gaan ze niet schimmelen.
8nnemiek schreef:Ik ga ook binnenkort de aardappelen in de grond stoppen![]()
Op deze manier:
http://www.cruydthof.nl/index.php?optio ... Itemid=340
Ik heb een paar jute zakken.. ik ben benieuwd of het gaat werken! Klinkt allemaal heel mooi![]()
En ze kunnen dan voorlopig in mijn kas staan.. of kunnen aardappelen wel wat vorst verdragen?
Kirsten_S schreef:Joolien schreef:Morgen ga ik een bak kopen om mn aardappelen om te poten, wat gaat dat hard zeg!
Ohh leuk! Kan dat nu ook al?
Ik wil ze doen zoals jami oliver liet zien, gewoon in een zak en dan gat maken! Heb het nog nooit gedaan dus ben benieuwd
Joolien schreef:Sonja_vR schreef:ik wil wat rosevalletjes in een bak of zak doen dit jaar , haal gewoon een kilootje bij de groenteboer binnenkort
Ik heb van die kleine aardappeltjes in schil van de Lidl die gewoon niet meer goed waren, er kwamen allemaal stengeltjes uit dus heb ik ze gewoon gepot
Tinky12 schreef:Ik vond eergister nog een zakje roseval aardappeltjes...beetje verschrompeld met steeltjes eraan dus die gaan de grond in
Denkm ook morgen maar even naar de action...ik wil toch mijn kwetsbare kruiden in zo'n tube hebben,kunnen ze van de zomer met hevige regenval de kas in