Over een job gesproken, ik ben aangenomen!
Bij de Domino's Pizza. Mag dus heel de dag pizza's bakken ipv. taarten. Dat is wel jammer, maarja. Pizza is ook lekker..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij de Domino's Pizza. Mag dus heel de dag pizza's bakken ipv. taarten. Dat is wel jammer, maarja. Pizza is ook lekker..
een heleboel
voor mijn stalgenootjes, mijn familie en mijn collega's, dus ik ga uitpakken

heb stukjes bij geplakt....

Ninaka schreef:Heeft een van jullie al eens het basiskorstdeeg gemaakt uit dat boek? Viel me op dat er geen suiker in zit. Is dat deeg wel lekker dan? Heb nu het idee om er maar gewoon wat suiker bij te gooien, maar ja, hoeveel dan? Is nu 260 gr bloem en 110 gr boter. En dan 100 gr suiker of nog meer?
ik denk dat ik er volgende keer ook wat suiker bij doe of wat vanille suiker/essence. Nu was het deze keer wel redelijk lekker omdat de appel natuurlijk genoeg smaak brengt, maar als je een wat minder uitgesproken smaak als vulling hebt denk ik dat het deeg afbreuk doet aan de totale smaak van de taart/vlaai. Hoop dat je er wat aan hebt
leuk boek is het wel hè?
hmm.. 100gram lijkt me veel. Ik zou gewoon aftroeven inderdaad
en als je met vanille suiker werkt al helemaal niet teveel in 1x toevoegen. Ben wel benieuwd naar je resultaten strakjes
succes ermee en laat maar weten hoe je het uiteindelijk hebt gemaakt en of het lekker was!