Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en me stiefvader had een pastasalade gemaakt en gevulde eieren. Zo bij elkaar klinkt het nogal wat maar het heeft niet meer dan 10 minuten geduurd. Heel gezond was het niet, maar zoals gezegd, niemand had echt zin om uitgebreid te koken. Maar als ik een rustig dagje in de zon heb gehad, heb ik vaak toch wel zin om s'avonds even lekker aan de slag te gaan in de keuken. 

Niet dat soja zo desastreus is voor je gezondheid, maar olijfolie lijkt me beter. 
Dus daar hou ik het bij. En ik ga deze week eens met de havermout stoeien (volgens mij vind ik het nu al niet te nassen, maar okee
) phormicola schreef:Kokosvet is één van de gezondste vetten. Daar zit ook de hoognodige verzadigde vetten in.
De verzadigde vetzuren uit kokosvet zijn middellang en door je lijf goed af te breken. (met lange vetzuurketens zoals die uit roomboter heeft je lijf meer moeite de plantaardige verzadigde vetzuurketens zijn geen probleem)Cer schreef:Kokosvet weet ik niet, daar is iets mee met omega 3 en omega 6 volgens mij. Ik vind olijfolie goed te etenDus daar hou ik het bij. En ik ga deze week eens met de havermout stoeien (volgens mij vind ik het nu al niet te nassen, maar okee
)