Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat er noten door heen gaan is nu al een enorm pluspunt!
van jou hahaha
Lekker sticky maar toch bij elkaar.
Halveer je het recept desnoods, heb ik ook gedaan toen ik hem zaterdagmiddag maakte. Had zo´n zin in brownies maar had niet genoeg ingredienten in huis dus toen maar gehalveerd. Maar ben blij dat die goed gelukt is, ik ben ook heel blij met dit recept.
lieniminnie schreef:Saskia had een hele mooie cake gemaakt met banketbakkersroom?

Moeten beetje minder gaan snaaien en ik heb geen afzetmarkt
Maar misschien dat ik t stiekem toch doe, moet natuurlijk wel lekkere dingen hebben op mn verjaardag

Ze waren wel netjes gerezen! Ik de muffinsbakplaat uit de oven gehaald, na 5 minuten uit de de plaat gehaald en toen waren ze opeens ingezakt en klein! Wat doe ik fout? Ik vervang het bloem al door zelfrijzendbakmeel want met bloem blijven het al helemaal sneue dingetjes. Ik heb dit keer na 12 minuten de bakplaat even omgedraaid omdat vorige keer 1 kan errug bruin was geworden en de ander nogal bleek werd. Is dit misschien verkeerd geweest? Want bij een cake is het zo, zodra je de deur opendoet van de oven zakt die meteen in. Ze smaken trouwens wel prima! Maar het oog wil natuurlijk ook wat.