goeroe schreef:lieke2 schreef:Jeetje, tis maar waar mensen zich druk om kunnen maken, vakantietijd?hoe lang staan we al in VT???? En om die paar mensen die temmen, de rest die nooit wat van zich laat horen dus daar wordt naar geluisterd? sorry, maar vind dat niet echt ergens over gaan...
![]()
Deze reactie begrijp ik eigenlijk niet. Ik kan me voorstellen dat mensen die zo'n topic als dit zoeken eerder bij Huis, Tuin en Techniek zullen kijken dan bij Voedertijd. Verder maakt het volgens mij totaal geen verschil waar dit topic staat. Wat ik al helemaal niet snap is dat je zegt dat er alleen wordt geluisterd naar mensen die de TeM-knop gebruiken. Ods komt hier toch vragen wat iedereen er van vindt? Eerlijk gezegd krijg ik de indruk dat jij je vooral zelf zit druk te maken om niets.Citaat:Was niet persoonlijk bedoeld. Zoveel mensen, zoveel meningen. Tuurlijk kan ik dit topic overal vinden maar waar ik me aan stoor is dat dit topic zeker al 3 jaar in VT staat en nu ineens weg zou moeten zonder dat je ooit de 'gebruikers' hier over hebt horen klagen??? maar ja, bokt gaat wel meer vreemd tegenwoordig
HTT bestaat volgens mij nog niet zo lang dus eerder kon het niet verhuisd
ik vind je reactie echt overdreven, misschien zelf aan vakantie toe??
ik vind de discussie eigenlijk wel interessant
Maar VT it is, prima!! (alhoewel het wel om moestuinieren gaat, het daadwerkelijke opeten is natuurlijk maar een heeeel klein gedeelte van de groentetuin

misschien inderdaad HTT huis, tuin en keuken noemen? (of wordt de 'techniek-kant' er veel van gebruikt??)
Goede foto's ik zou willen dat mijn plantjes er zo bij stonden. Vorig jaar hadden we hier ook flink wat appels, precies naast de stallen (dus paardjes goed verwend