Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dewii schreef:Chocoknispers in een soort hagelslagverpakking van de AH. En ooh, hoe heten die ook alweer.. Schuddebuikjes, maar dan de chocoladevariant. En salt&vinegar chips (is er nog wel, maar heel weinig of heel duur).
Majo schreef:san0123 schreef:De groene fanta, limoen ofzo?!
Jaa die was ook super lekker! Je had hem ook in een rode varian, Pomello ofzo? Wij noemden dat altijd 'Roze Meuk'. Heerlijk was die!
Anne. schreef:Inderdaad, Majo..Ik ben al minstens 3 jaar niet bij de mac geweest.. dus ik kan er niet veel van missen
Ik vind het trouwens ook jammer dat ze de ingredienten/smaak van dé Noodles (ben vergeten wel merk) hebben veranderd. Weten jullie nog van welk merk dit is? Ze zitten nu in de blauw/paarse verpakkingen, gewoon te krijgen bij de supermarkt.
suus_romy schreef:Het Sprite ijsje. Ik heb ook geen idee meer hoe het heette. Maar het was een calipo die naar Sprite smaakte, met een groene verpakking. Met dat mannetje met het driehoekige gezicht en een soort van omhoogstaand kapsel.
Whaa, dat was echt HET lekkerste ijsje op de planeet aarde.
NewYork schreef:Anne. schreef:Inderdaad, Majo..Ik ben al minstens 3 jaar niet bij de mac geweest.. dus ik kan er niet veel van missen
Ik vind het trouwens ook jammer dat ze de ingredienten/smaak van dé Noodles (ben vergeten wel merk) hebben veranderd. Weten jullie nog van welk merk dit is? Ze zitten nu in de blauw/paarse verpakkingen, gewoon te krijgen bij de supermarkt.
Good Noodles van Unox, heerlijk!
Ging k gister koekjes bakken, dus ik versiersels kopen, hebben ze NERGENS meer van die zilveren balletjes.. in zo'n glazen flesje van dr Oetker?
Wie o Wie weet waar die nog te verkrijgen zijn
c_alsemgeest schreef:oh en als iemand salt&vinegar chips kan vinden... niet van pringles... echte chips-chips.
Ben ik ook bereid om 10 zakken bij je te bestellen
Hier in de buurt is het echt nergens te vinden
DyMarvel schreef:c_alsemgeest schreef:weet je wat ik echt vreemd vindt... ik kan zelfs op heel het internet geen plaatje meer vinden van de cheetos frites
Ze zijn van de aardbodem weggevaagd
als je op cheetos fries googeld zie je hoe oneerlijk het ishet buitenland heeft op deze chips vele varianten
Dewii schreef:c_alsemgeest schreef:oh en als iemand salt&vinegar chips kan vinden... niet van pringles... echte chips-chips.
Ben ik ook bereid om 10 zakken bij je te bestellen
Hier in de buurt is het echt nergens te vinden
De Aldi heeft af en toe van die zakken als ze zo'n 'Engelse week' hebben. Bij de Plus heb ik er laatst ook een aantal ingeslagen, maar volgens mij was dat ook maar een tijdelijk product.