kwam alleen een oncharmant bolletje op, heb heb nu omgekeerd en een zware broodplank erop gelegd..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iloonaa__ schreef:en nog een vraag;
is er ook een ander handig gereedschap ipv een smoother om de marsepein glad te strijken??
LauraMc schreef:Hallo allemaal! Ik lees sinds kort mee en sta echt versteld van al de mooie taarten. Nu wil ik het zelf ook wel een keer proberen en wilde net de spullen gaan bestellen. Alleen mijn pinpasje is kapot en ik kan dus niet internet bankieren, weten jullie of je ook per acceptgiro of iets dergelijks kunt betalen?
Bvd!
Luckymoon schreef:Ik heb een vraagje
Mijn nichtje wordt zaterdag 15 en is helemaal gek van Bjorn Borg. Ik wilde dus een taart voor haar gaan maken met het BB logo erop. Nu is dat logo volgens mij niet echt te puzzelen of uit te snijden :/
Hoe zouden jullie dat aanpakken?
LauraMc schreef:Hallo allemaal! Ik lees sinds kort mee en sta echt versteld van al de mooie taarten. Nu wil ik het zelf ook wel een keer proberen en wilde net de spullen gaan bestellen. Alleen mijn pinpasje is kapot en ik kan dus niet internet bankieren, weten jullie of je ook per acceptgiro of iets dergelijks kunt betalen?
Bvd!
Citaat:Betaalmogelijkheden
Bij De Leukste Taarten Shop heeft u verschillende betaalmogelijkheden.
iDeal
Credit Card
Mister Cash / Bancontact
Vooruit betalen middels bankoverschrijving
Contant / PIN betalen bij afhalen