Maar hoe gezonder je lichaam hoe sneller je geneest, en bij zo een dieet is je lichaam niet gezond. Je zal in de eerste weken ondervinden dat je inneens super actief voelt zijn in tegenstelling tot wat de mensen aan gezond koppelen de eerste alarmtekenen. Je lichaam verouderd snel, dus geen gezond lichaam. Dus slechter genezen van je enkel.
Omdat mensen in iets geloven, maar daarvoor moet dat iets niet waar zijn. Maar volgens mij ben je al aardig overtuigd. Succes ermee hopelijk is het een positieve uitwerking op lange termijn.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 16-03-09 14:08, in het totaal 2 keer bewerkt
Hilde_q
Geplaatst: 16-03-09 14:07
Ell_en schreef:
En toch ben ik benieuwd naar dat advies
@ Hilde, denk dat ik het idd maar op zon manier ga aanpakken, we zullen zien hoe het zaterdag avond gaat..
Ik vind het jammer dat je zo negatief bent Katia. Mijn enkel is al 5 maanden niet goed en in die tijd heb ik prima gegeten, geloof dus niet dat 6 weken dieet daar opeens een negatieve invloed op zullen hebben. Vervelend is dat ik op internet maar heel weinig informatie kan vinden die echt wetenschappelijk onderbouwd is hierover dat zou een afweging wel makkelijker maken.
Toadette dat was mijn oude avatar maar voor de Bokt kerstkaart heb ik haar op Co geplant. Met het voorjaar op weg wordt het eigenlijk wel tijd voor een nieuw avatar.
Heb lekker gesport in de sportschool Lekker veel cardio, begonnen met 10 minuten crosstrainer en 15 minuten op de lopende band. Daarna buikspieren gedaan (20x 20 kilo, 2x 20x 30 kilo en nog 20x 32,5 kilo ). Toen ben ik weer terug gegaan naar de lopende band (10 minuten), 10 minuten crosstrainer en 5 minuten cooling down op de fiets
Ja was ook wel heel erg lekker eigenlijk. Vorige keer zijn al die apparaten me uitgelegt, maar behalve die buikspieren vind ik dat niet heel boeiend. Maar lekker op die cardio apparateren
Oh sollicitatiebrieven vind ik echt rot om te schrijven Lukt het een beetje?
Ik ben weer eens aan het rondkijken naar een studie. Wou eigenlijk naar de universiteit. Maar denk dat het toch praktischer is om eerst naar het HBO te gaan en iig m'n propedeuse te halen. Nou zit ik te kijken naar Voeding en Diëtetiek, vind het wel allemaal heel intressant!
hmmpff.. t wil nog niet ff vlotten... heb net de slaapkamer (deels) aangepakt.. bed van de kant enzo.. poeh, het stof kwam me tegemoet... gatsie... t behang laat ook op veel plekken los heb het een beetje gehad hier...
Net terug van gastcollege, wauw wat die mevrouw gedaan heeft, ze heeft alles gedaan en toch niks. Ze heeft huisslaven in india een hand gegeven en dan henzelf rechten laten eisen. Ze heeft kinderarbeid kunnen laten verbieden en schoolrecht in de wet laten opnemen. Echt dat noem ik een goede hulporganisatie, ze geeft niks behalve eigenwaarde.
En nu lekker genieten van mijn lang verwachte soep
Sportschool van aniekr klinkt vermoeidend, voeding en dietiek klinkt leuk. Ook vooral tof hoeveel steun je kan bieden als ik zie naar mijn dietist in het ziekenhuis. Ook super open kan haar altijd bellen.