[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:48

Irritant is dat he Karin, dat ze je niet willen vertellen wat er aan de hand is. Ik vind dat je als omwonende toch wel wat meer info mag krijgen. Ik heb twee keer iets meegemaakt waarbij er ook een flink aantal politiemannen voor mijn deur stond en men mij niet kon vertellen waarom. Eerste keer bleek een gewapende overval op de meubelzaak naast mijn studentenhuis in Leeuwarden, de tweede was de moord op een pooier twee huizen naast dat van mij toen ik in de hoerenbuurt in Groningen woonde. Nagelbijten / Gniffelen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:52

Sheran,

Je bent erg slank maar ik denk dat mensen wel aan je gezicht kunnen zien dat jij gewoon gezond probeert te eten?

Niet te veel zorgen Lovers

Heb net even gereageerd op je super lieve hamstertje!!

Karin, zeker vervelend dat niemand wilt/kan vertellen wat is er gebeurt... En zeker toeval van je vader Ja

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:59

Tja, daar ga je ook ergens wonen zeg Tong uitsteken Ik woon hier wel ff in de villabuurt he Tong uitsteken ROFL

Ik zit zelf al enorm te vissen. Toen er een tijd geleden bij mijn vader op het plein iemand vermoord leek te zijn (is achteraf gezien doodgegaan aan een hartinfarct) wisten de journalisten het al voor de politie er was. Misschien moet ik maar even wat studiegenoten, docenten e.d. bellen.

Ze hebben nu dus een unit hier geplaatst met veel elektronische prut, dat moet natuurlijk op een aggregaat en nu zit ik hier in de herrie Boos! En de bouwlampen schijnen fijn mijn kamer in...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:01

Dank je Madeira Lovers

Te dik, te dun... het is ook nooit goed, he? Mensen hebben zo snel oordelen klaar en weten niet hoe dat aankomt...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:02

Sheran, mensen hebben snel oordelen klaar. Heb je gelijk in! Vind ik ook echt vervelend. Want: ''Paulien heeft een maagbandje, en is nog maar 17,5 kilo afgevallen in 9 maanden????'' Uhm, ja dus Clown

Maar het deed dus ook mooi 6 maanden voordat ik eindelijk een goede positie van het maagbandje had..

Ik doe het langszaam aan..

Ik kan trouwens geen kip/draadjes vlees meer eten, wowww, dat deed echt pijn!! Bloos
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 08-11-08 22:03, in het totaal 2 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:02

Minder Maimai.

sheran, anorexia en gewoon slank zijn omdat je geen aanleg heb om dik te worden zijn twee verschillende dingen onthoudt dat goed.

Ik had ook anorexia maar ik ben nooit extreem mager geweest waardoor ik zelf altijd vondt dat ik het niet had.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:05

ukje schreef:
Minder Maimai.

sheran, anorexia en gewoon slank zijn omdat je geen aanleg heb om dik te worden zijn twee verschillende dingen onthoudt dat goed.

Ik had ook anorexia maar ik ben nooit extreem mager geweest waardoor ik zelf altijd vondt dat ik het niet had.

Helemaal mee eens!

En Paulien, beter rustig aan dan helemaal niet, of te snel, toch? Kreeg je buikpijn van dat vlees?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:06

Madeira: het lijkt me persoonlijk niet echt een pretje, een maagbandje. Niet iets dat je neemt omdat je te lui bent om af te vallen ofzo Tong uitsteken. Het is ook geen wondermiddel. 17,5 kilo in 9 maanden blijft superknap.

Ukje: het ging me meer om het beeld dat je bij andere mensen geeft... ik weet zelf zeker dat ik geen anorexia heb, maar als ik er wel zo uitzie is dat toch vervelend...

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:08

En ja hoor, de soap gaat verder. Waar ze net alleen onze "tuin" hadden afgezet, zetten ze nu het hele plein af. Ik moest net al zeggen waar ik naar toe ging en waar ik woonde en waarom ik weer terug naar de schuur moest Nagelbijten / Gniffelen Ik vind het stiekem wel spannend, ondanks dat er dus blijkbaar iets is gebeurd wat niet zo mooi is. Ik heb zelf inmiddels wel een vermoeden door iets wat ik aan de recherche zag, maar dat ga ik nog niet hardop op internet uitspreken.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:09

Karin, klopt, ik had gisteren soort vlees en dat deed zo pijn, soort brandende pijn in je slokdarm/maag. En vandaag met kip weer gehad. Dus misschien moet ik maar vegatariër worden Schijnheilig

'T stomme is: eerst deed het geen pijn. Misschien is dus een magere hamburger iets wat ik wél kan eten, maar zoiets als kipfilet.. neee!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:15

Terwijl kipfilet eigenlijk helemaal zo vet nog niet is.. Clown

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:17

sheran, Ik denk persoonlijk dat mensen snel bij mensen die mager zijn het woord anorexia koppelen. Als jij iemand ziet die heel dik is dan denk je toch ook gelijk dat iemand veel en ongezond eet terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:17

Blinnii schreef:
Terwijl kipfilet eigenlijk helemaal zo vet nog niet is.. Clown

Misschien juist omdat het zeg maar niet zo vettig is, krijg ik het niet weg door mijn maagband..?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:23

Ja dat zou ook kunnen inderdaad, weet het eigenlijk niet zo goed.. Slim

Vandaag
Ontbijt : kaiserbroodje met kipfilet en een schaaltje vanille yoghurt & twee bekers thee
tussendoor : halve reep ontbijtkoek
Lunch : halve reep ontbijtkoek en een appel & flesje water
tussendoor : Cup a Soup champignon en een reep ontbijtkoek
tussendoor : grote verse stroopwafel [kreeg ik op m'n werk]
Avondeten : twee volkoren broodjes gezond [zelfgemaakt zegmaar] en een beschuitje met hagelslag & twee bekers thee

Beweging : heb van 12 tot 17.30 uur gewerkt en ben er op de fiets heengegaan, dus heb zo'n 40 minuten gefietst. Daarnet heb ik nog een blokje gelopen met mama lief.

Ik weet dat mijn dag niet goed is, dat hij te weinig voedsel bevat, maar ik ben al een paar dagen grieperig en krijg dus echt niet veel weg aan eten.
Probeer er wel goed op te letten dat ik sowieso voldoende vocht binnen krijg en mijn vitamientjes en het lukt aardig op het moment. Ja

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 22:25

ukje schreef:
sheran, Ik denk persoonlijk dat mensen snel bij mensen die mager zijn het woord anorexia koppelen. Als jij iemand ziet die heel dik is dan denk je toch ook gelijk dat iemand veel en ongezond eet terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn.

Ik heb niet het gevoel dat ik dat denk, maar ik denk het bij te dikke mensen wel sneller dan bij andere. Maar om het te denken is een eerste, om het te zeggen een tweede. Maar het is wel vergelijkbaar, denk ik.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 10:29

sheran, gefeliciteerd met je verjaardag.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 10:54

Sheran GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD met je verjaardag!! Haha!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:03

Sheran GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik heb tot nu toe vandaag alleen nog maar mijn ontbijt gehad.
Muesli met Yoghurt ..
Voor de rest heb ik geen planning vandaag, ben grootste gedeelte weg van de dag, dus zal wel niet al te gezond worden Bloos.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:03

Hiep hiep hoera voor Machteld! Go jij! Go jij!

Goedemorgen ladies!
Ik ga zometeen lekker even onbijten met een croissantje, dan snel douchen&aankleden en daarna ga ik met mama mee kijken naar een optreden van haar koor.
Daar verheug ik me al zo lang op en nu kan het eindelijk een keertje. Haha! Vanmiddag moet ik de hele tijd studeren : wiskunde&Duits tentamen morgen. Slim

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:05

Sheran gefeliciteerd!

Politie staat hier nog steeds... Zijn de hele nacht gebleven dus ik heb ook rot geslapen.

Ik ben stiekem de hele week op de weegschaal gegaan. De eerste dagen met Sonja viel ik af, de laatste drie dagen ben ik weer aangekomen. Terwijl ik precies doe wat ze zegt. Nou ja, ik zie wel. Ben er wel door in een slecht humeur Tong uitsteken Daarom moet je dus niet elke dag wegen.

Maar gelukkig schijnt de zon nu (even?)

Mijn planning:
o: pistolet filet americain
t: ontbijtkoek
l: kippensoep + 2 crackers met halvarine en kaas
t: 1 appel
d: 225gr koolsalade
t: speculaasje

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:14

Ik vind je diner echt wel heel erg weinig.. of ligt dat aan mij. Verward
De rest van de dag vind ik wel begrijpelijk aangezien je bij Sonja amper iets mag eten, maar dat avondeten.. jeetje.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:16

Je moet het zien als een maaltijdsalade, zit wel kip in en zo. Maar veel is het niet.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:17

Ah oke.. ik zag alleen koolsalade voor me, dus puur dat spul uit een bakje of dat wat op die van de Kentucky lijkt. Ja

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:20

Machteld gefeliciteerd!

Lekker gewerkt gister, saaiste bruiloft ever, maar ach, makkelijk geld verdiend Clown
Wel paar bitterballen op, wij mochten ook mee eten van de hapjes omdat ze veel te veel hadden Clown

vandaag maar even flink wat studiewerk er doorheen jagen, is wel weer even nodig!

Planning:
O: Yoghurt met muesli
L: 2 bb rosbief/gebakken ei, 1 bb leverworst
T: banaan
T: appel
D: ??

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 11:44

Machteld, van harte gefeliciteerd. Maak er een leuke dag van. Lachen